نرم افزارحسابداری صدگان

پيش‌نويس آيين‌نامه نظام راهبري شركتي به نظرسنجي گذاشته شد

0 615

حسابداراپ

پنجمين جلسه كميته بورس انجمن حسابرسان داخلي با حضور در محل بورس اوراق بهادار تهران برگزار شد.



مدير حسابرسي داخلي بورس اوراق بهادار با بيان مطلب فوق گفت: در اين جلسه كه با هدف بررسي پيش‌نويس آيين‌نامه نظام راهبري ناشران بورسي و فرابورسي برگزار شد اعضا به بررسي مفاد اين پيش‌نويس پرداختند.

پندار سیستم



ناصر اميدواري ادامه داد: با توجه به اينكه پيش‌نويس آيين نامه نظام راهبري شركتي در سايت سازمان بورس براي اخذ نقطه نظرات به نظر سنجي گذاشته شده است، اين كميته از كليه استادان و صاحب نظران بورسي و فرابورسي تقاضا دارد نظرات و پيشنهادهاي خود را به آدرس اينترنتي (iad@tse.ir) به منظور جمع‌بندي و انتقال اين نظرات از طرف بورس تهران و انجمن حسابرسان داخلي ايران به ارسال كنند.



اميدواري افزود: بر همين اساس در چارچوب انعكاس تلاش‌هاي صورت گرفته در پاسخ گويي مطلوب، افزايش شفافيت و همچنين تلاش براي استقرار اركان نظام راهبري شركتي در ميان ناشران بورسي و فرابورسي (شامل كميته حسابرسي و حسابرسي داخلي) اسامي و ساير اطلاعات مديران حسابرسي داخلي شركت‌هاي بورسي و فرابورسي به همراه اعضاي كميته‌هاي حسابرسي آنها در بخش حسابرسي داخلي سايت بورس اوراق بهادار تهران منتشر شده است.



دبير کميته حسابرسي بورس تهران خاطرنشان کرد: با انتشار اين اسامي شرايط براي استادان، صاحب‌نظران و محققين كه در زمينه راهبري شركتي فعاليت مي‌كنند، فراهم مي‌شود تا ساير شركت‌هايي كه تاكنون موفق به انجام اين موضوع مهم در چارچوب دستورالعمل كنترل‌هاي داخلي و وظيفه در قبال جامعه و سهامداران نشده‌اند، تشويق شوند تا اين موضوع را هر چه سريع‌تر به سرانجام برسانند. بدون ترديد اين علاقه و توجه به حقوق كليه ذي‌نفعان، اطمينان سهامداران بالقوه و بالفعل و كليه فعالان بازار سرمايه را فراهم مي‌سازد.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.