نرم افزارحسابداری صدگان

شرایط استفاده

حسابداراپ

لطفا به این موضوع عنایت داشته باشیدکه :

۱- استفاده از محتوای این سایت جهت آموزش و فراگیری مطالب کاملا رایگان است. اما هرگونه سوءاستفاده به هر شکل   ممنوع است.

.

۲- تازه های حسابداری ( accpress ) سعی در ارائه مستند و بروز  مطالب   از منابع معتبر دارد ولی از آنجایی که این مطالب در قالب متنی ارائه  میشود ، در هر حال  همانند یک فایل تصویری (مثل pdf) قابل استناد از مرجع رسمی صدور آن نیست .

.

۳-  مطالب ارسالی از جانب شما (بجز آدرس ايميل) محرمانه تلقی نخواهد شد و مدیریت سایت در نشر مجدد، استفاده و بکارگیری و یا حذف آنها  آزاد است.

.

۴- ضمن عذر خواهی از حضور کلیه عزیزان سوال کننده ، بدلیل عدم امکان تخصیص وقت ، از پاسخگویی به سوالات معذریم.

.

۵- برای چاپ مطالب ، بروی قسمتهای متنی راست کلیک کرده و گزینه پرینت را انتخاب کنید و یا از منوی مرورگرتان برای این منظور استفاده کنید.

.

۶- چنانچه قانون يا بخشنامه اي (مرتبط با كاركرد اين سايت) مد نظرتان بود و درسايت نيافتيد ، از طريق بخش تماس با ما به اطلاع برسانيد.

.

پندار سیستم

۷- براي دسترسي سريع تر ، دو گزينه جستجو در سايت طراحي شده است.

لطفا براي موارد متني ترجيحا از برگه ” جستجو “ كه در منوي هاي سايت مشاهده ميشود استفاده كنيد و براي شماره ي بخشنامه ها  از پنجره ي جستجو ( تعبيه شده در گوشه سمت چپ بالا) استفاده بفرمائيد.

.

۸- هرگونه استفاده تجاری از مطالب سایت یا نشر مجدد مطالب در نشریات بدون کسب اجازه از مدیریت سایت و بدون ذکر منبع ممنوع است.

.

۹- در ارسال کامنتها از زبان فارسي و  از اطلاعات و نامهای معتبر استفاده بفرمائید چراکه در غیراینصورت به عنوان غیر قابل بررسی شناخته شده و بصورت سيستمي حذف میشوند.ضمنا نظرات سياسي وحاوي توهين و افترا منتشر نخواهد شد.

.۹.

۱۰- اين سايت هيچ گونه وابستگي سازماني به ارگانها و نهادهايي مثل سازمان تامين اجتماعي ندارد.

.

۱۱- براي دريافت روزانه مطالب سايت ، به قسمت  عضويت  مراجعه بفرمائيد  لذا به جز استفاده از اين بخش ، امكان ارسال مطلب و يا پاسخي به ايميل شما را نداريم.

.

۱۲- نظرات ، مطالب و پستهاي  منتشر شده ، الزاما مطابق با ديدگاه سايت و مديريت آن نمي باشد.

.

۱۳- به توالي نسبت به مطالعه شرايط استفاده از سايت اقدام بفرمائيد چراكه بسته به شرايط ممكن است ويرايش و اضافه شود.

.

 

محل تبلیغ شما