نرم افزارحسابداری صدگان

پایان بورس امروز = شنبه سیاه بازار سهام

0 94

حسابداراپ

شاخص کل بورس ۵۳ هزار و ۹۱۹ واحد فروریخت/ شاخص هم‌وزن ۲۵ هزار و ۹۹ واحد ریزش کرد/ ۱۷۰۰ میلیارد تومان پول حقیقی از بازار خارج شد/ ارزش معاملات خرد در سطح ۴ هزار و ۷۹۵ میلیارد تومان قرار گرفت/ حجم معاملات خرد ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون برگه سهم بود/ ۹۹۴ میلیارد تومان پول حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت خارج شد

پندار سیستم

شنبه سیاه بورس با ریزش بیش از ۵۳ هزار واحدی شاخص کل و سقوط بیش از ۲۵ هزار واحدی شاخص هم‌وزن رقم خورد. در پایان بورس امروز، بازار یکپارچه سرخپوش شد و تمامی صنایع با افت قیمت و خروج پول حقیقی مواجه شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز، بازار سهام امروز در سایه افزایش تنش‌های سیاسی و نظامی میان ایران و رژیم صهیونیستی، فرو ریخت. امروز همچنین قیمت دلار و طلا به صورت هیجانی بالا رفت و سایه تهدید بر سر بازار سرمایه را سنگین‌تر کرد.

به این ترتیب، شاخص کل بورس امروز ۵۳ هزار و ۹۱۹ واحد ریزش کرد و با افت ۲.۳۸ درصدی در سطح دو میلیون و ۲۰۷ هزار و ۹۷۹ واحد متوقف شد. شاخص هم‌وزن هم امروز ریزش ۲۵ هزار و ۹۹ واحد پیدا کرد و با افت ۳.۳۴ درصدی تا پله ۷۲۶ هزار و ۲۱۸ واحد پایین آمد.

حجم و ارزش معاملات خرد

حجم معاملات خرد امروز به ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون برگه سهم رسید. با این حال، به دلیل ریزش مداوم بازار سهام و افت قیمت‌ها، ارزش معاملات خرد با وجود این میزان حجم، تنها ۴ هزار و ۷۹۵ میلیارد تومان بود.

ورود و خروج پول حقیقی

بازار سهام امروز با فرار حقیقی‌ها روبه‌رو بود. امروز ۱۷۹۰ میلیارد تومان پول حقیقی از سهام و حق تقدم‌ها خارج شد. صندوق‌های درآمد ثابت هم با فرار ۱۰۰۰ میلیارد تومانی پول حقیقی مواجه شدند.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، بالغ بر ۹۵ درصد از نمادها منفی بودند و و ارزش صفوف فروش به ۹۵۳ میلیارد تومان رسید.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.