نرم افزارحسابداری صدگان

سامانه پرسش و پاسخ سازمان تامين اجتماعي

184 21,145

حسابداراپ

 این قسمت بخش ارتباطی با مسئولان و مدیران سازمان به شمار می رود به نحوی که شما میتوانند از این طریق نظرات ، پیشنهادات ، مشکلات و سوالات خود را مطرح نموده و کدرهگیری دریافت نمایید و پس از طی مراحل پیگیری پاسخ ها واقدامات صورت گرفته را با درج شماره پیگیری اخذ شده در سایت ، مشاهده نمایید.(( این شماره جهت پیگیری نتیجه درخواست شما می‌باشد بنابراین آن را نزد خود نگاه دارید))

.

براي كسب اطلاعات بيشتري كليك كنيد.

پندار سیستم

.

منبع : سايت سازمان تامين اجتماعي

————————————————————————————————–

توضيح : سايت تازه هاي حسابداري صرفا اين موضوع را اطلاع رساني كرده است لذا عدم پاسخگويي يا قطع ارتباط  اينترنتي ، بعهده ي  سازمان تامين اجتماعي مي باشد .

.

محل تبلیغ شما

184 نظرات
  1. علی می گوید

    من کارمند آموزش و پرورشم و ۴ سال بیمه خدمات درمانی داشتم الان امدم تامین اجتماعی . می خواستم ببینم سوابق من در این بیمه لحاظ می شود ؟؟؟

  2. مدیر سایت می گوید
  3. خیرآبادی می گوید

    در ساختمان مسکونی ما سریداری هست که او را به صورت خویش فرما بیمه کرده ایم. و هزینه بیمه او را نیز پرداخت می کنیم بعلاوه اینکه نزدیک به پانصد هزار تومان حقوق نیز می گیرد. سویتی را نیز در اختیار او گذاشته ایم که هزینه آب و برق و تلفن او را نیز پرداخت می کنیم. بعداز ظهر ها هم در جای دیگری بیرون از ساختمان کار می کند در واقع اینجا برای او مانند یک هتل می باشد. حال تصمیم گرفته ایم عذر او را بخواهیم. چگونه می توان متوجه شد که پرداخت بیمه، سنوات و کلا چیزهایی که به او تعلق می گیرد چگونه است. ضمنا در حین کار در بیرون از ساختمان وقتی که با موتور عبور ممنوع می رفته پایش شکسته و مدت ۴۰ روز است که در منزل استراحت می کند و ما همچنان حقوقش را با کمک هایی که همسایه ها تقبل کرده اند پرداخت می کنیم. اما از دست تنبلی ها و زیر کاردرویی هایش خسته شده ایم. لطفا راهنمایی بفرمایید.

  4. مدیر سایت می گوید

    باسلام و احترام
    موضوعي كه مشخص است اينكه رابطه ي كارفرمايي و كارگري بين نماينده ساختمان و ايشان برقرار بوده لذا به نظر بنده بهتر بود به جاي بيمه ي خويش فرمايي كه بازهم شما آنرا پرداخت كرده ايد ، ايشان را بيمه اجباري ميكرديد.
    موفق باشيد.

  5. شجاع می گوید

    اگر از دو کارگاه مختلف بیمه رد شود وضعیت چگونه خواهد بود آیا این دو همدیگر را خنثی می کنند یا اینکه مبالغ بیمه با هم جمع می شود؟ با تشکر

  6. علی رضاپور می گوید

    با سلام و خسته نباشید و تشکر فراوان از اطلاعات مفیدی سایت تان
    زکات علم انتشار آن است . اجرکم عند الله
    چند نمونه پرسش که برای بنده مبهم است به شرح ذیل می باشد .
    ۱- آیا هزینه سفر ی که در ماده ۹۱ ( قانون مالیات ) که به آن اشاره شده مربوط به هزینه ایاب و ذهاب و سایر هزینه های مربوط به ماموریت می باشد یا کمک هزینه های سفری که بعضا ادارات به منظور رفاه حال پرسنل جهت مسافرتها پرداخت می کنند شامل می شود؟ ( و همچنین هزینه سفری که غیر مشمول حق بیمه عنوان شده است )
    ۲- و آیا پرداخت هر نوع پاداشی معاف از کسر حق بیمه می باشد ( مواردی که در بخشنامه ۱۱/۱ درامد به آن اشاره شده: پاداش , پاداش افزایش تولید اعم آکورد , کارانه , بهره وری ) آیا منظور پاداشی است که در فواصل زمانی به کلیه پرسنل پرداخت می شود و اگر بعضا در بعضی از ماهها به یکی دو نفر به منظور تشویق آنها پاداشی داده شود مشمول کسر حق بیمه هست یا خیر؟
    ۳- آیا بن کارگری در صورتی که نقدی در حقوق ماهانه پرداخت گردد مشمول کسر حق بیمه نمی باشد ( در بخشنامه ۱۱/۱ درامد به آن اشاره شده است ولی در قوانین کار و تامین اجتماعی اشاره نشده ما به کدام استناد کنیم
    ۴- آیا پرسنلی که در زمان سال استخدام یا بازنشسته می شوند به نسبت کارکرد سال مشمول معافیت مالیاتی سالانه می باشند مثلا معاقیت سالانه ۶۶,۰۰۰,۰۰۰ ریال می باشد پرسنلی که کل حقوق و مزایای آنها (مثلا ۵ یا ۶ ماه کارکرد داشته باشد ) ۶۶,۰۰۰,۰۰۰ باشد کلا معافاز مالیات است است ( چون کل درآمد آن فرد در سال مورد نظر به سقف معافیت نرسیده )

  7. مدیر سایت می گوید

    باسلام و تشكر از اظهار لطف شما
    ۱- چنانچه اين پرداخت را بنا به مستندات بتوان مربوط به ماموريت دانست ، بله مشمول معافيت است.
    ۲- پاداشي كه جنبه ي مستمر و رقمي ثابت داشته باشدمورد ابهام است ولي درهمين بخشنامه پاداش بصورت كلي معاف دانسته شده.
    ۳- بن نقدي دراين بخشنامه مشمول نيست ولي به بخشنامه اي ( به نظرم شماره ۵ اين سازمان كه خيلي قديمي هم هست) استناد و نقد بودن آنرا مشمول مي دانند.
    ۴- اين پرسنل به مدت ماه مشمول معافيت هستند.
    موفق باشيد.

  8. مدیر سایت می گوید

    باسلام واحترام
    به اندازه سقف بيمه كه هرسال ۷برابر حداقل حقوق است باهم جمع ميشوند.
    موفق باشيد.

  9. اسماعيل می گوید

    با سلام
    آيا امكان پرداخت خلاء هاي بين سوابق بيمه اي وجود دارد يا خير

  10. مدیر سایت می گوید

    باسلام و احترام
    درصورتي كه اثبات كنيد دردوران خلاء كارفرما شما را بيمه نكرده است ، باطرح شكايت امكان پذيراست.
    موفق باشيد.

  11. رعنا نوروززاده می گوید

    احتراما تقا ضا مي شود ترتيبي اتخاذ فرماييد كه فرزند دختر ومجرد متوفي اگر كارمند دولت هم باشند بتوانند مستمري پدر يا مادر رابگيرد چون يك دختر مجرد ومستاجر تنها چگونه مي تواند كرايه خانه وخرجش را با يك حقوق خودش پرداخت نمايد كاري بكنيد كه ابرومندانه زندگي كند با تشكر

  12. جليلوند می گوید

    با سلام
    من حدود ۱۱ سال پيش تقريبا ۱.۵ سال از طرف شركتي كه در آن مشغول بكار بودم بيمه شده بودم ولي بعد از قطع رابطه كاري در صدا و سيما مشغول بكار شدم كه هيچگونه بيمه اي نداشتم حالا دوباره جايي كه كار ميكنم طبق قانون كار و بيمه است براي دريافت شماره بيمه قبلي چكار بايد بكنم؟ فقط ميدانم در شعبه ۲۲بيمه بوده ام
    با تشكر

  13. سیدمحمدباقرقادری می گوید

    سلام خسته نباشید
    میخواستم بدونم شغل شاطری جزو مشاغل سخت و زیان آور است ؟اگر اکنون نیست از سال ۱۳۶۶ تا کنون کدوم سال ها شاطری به عنوان مشاغل سخت و زیان آور بوده؟
    تشکر

  14. مدیر سایت می گوید

    باسلام و احترام
    به اين مسير مراجعه بفرمائيد:

    شرایط قانونی «بازنشستگی در مشاغل سخت و زیان آور»

  15. علی حسینی می گوید

    با سلام :
    در سن ۶۰ سالگی اگر سابقه بیمه کمتر از ۳۰ سال باشد،میتوان ادامه کار داد و بیمه پرداخت نمود وبعدأ درخواست بازنشستگی کرد،آیا در حقوق بازنشستگی تأثیر دارد.
    با تشکر

  16. محمدباقر سمرقندی می گوید

    آیا بخشنامه مدیر عامل تامین اجتماعی در خصوص اجرای آرای مراجع حل اختلاف موضوع ماده ۱۶۴ قانون کار کماکان اجرا میشود یا خیر؟

  17. محمدباقر سمرقندی می گوید

    سقف بیمه در سال ۸۲ و ۸۳ چقدر بوده؟ اگر بیشتر از سقف, بیمه پرداخت شده باشد تاثیری در حقوق بازنشستگی دارد یا خیر؟

  18. مدیر سایت می گوید

    باسلام واحترام
    فرمول سقف بيمه هرسال به اين ترتيب است كه حداقل حقوق روزانه را هفت برابر و درسي ضرب ميكنيد.
    خير تاثيري ندارد.
    موفق باشيد.

  19. محمدباقر سمرقندی می گوید

    سلام. جواب این سوال برای بنده بسیار مهم است لطفا مرا راهنمایی کنید. آیا بخشنامه مدیر عامل تامین اجتماعی در خصوص اجرای آرای مراجع حل اختلاف موضوع ماده ۱۶۴ قانون کار کماکان اجرا میشود یا خیر؟

  20. موسوي می گوید

    باسلام فيش خرداد ماه قابل رويت نيست طرح هماهنگ كي اعمال ميشود باتشكر

  21. سعید می گوید

    بازنشسته از کارهای سخت وزیان اور هستم.با توجه به مدرک تحصیلی وتجربه سی ساله ام کارخانجات برای همکاری دعوت مینمایند.خودم نیز مایل هستم برای کمک هزینه خانواده واستفاده از تخصص ام فعالیت محدود بکنم. میخواهم فعالیتم منطبق با قوانین تامین اجتماعی باشد.لطفا راهنمایی فرمایید.ضمنا سهامدار یک کارخانه بخش خصوصی هستم ایا انجا میتوانم همکاری داشته وکاردر حد مشاورمدیر عامل ویا هیات مدیره بکنم؟متشکرم.

  22. کيانوش می گوید

    با سلام . اين چندمين بار هست که پيغام ميگذارم لطفاً پاسخ دهيد .
    شرکت ما سال ۹۱ طی روزنامه رسمي اعلام انحلال کرد ولي هنوز شرکت هست بيمه ما رد ميشود سوالم اين هست آيا بيمه رد شده جزو سوابق کاريم منظور ميشود ؟ لطفاً پاسخ دهيد . ممنون .

  23. مدیر سایت می گوید

    باسلام و احترام
    به هرحال اززمان انحلال تا تسويه حساب با اشخاص ثالث زماني لازم هست كه اين مدت هم به عنوان سابقه شما درليست بيمه منظور خواهد شد.
    از طريق سامانه بيمه هم سوابق خود را كنترل كنيد.

  24. كارگر می گوید

    اينجانب داراي يك كارخانه سنگ بري باپروانه بهره برداري توليدي از سازمان صنايع ومعادن ميباشم كه كار توليد سنگهاي ساختماني راانجام مي دهم . آيا در گروه كارگاه هاي توليدي قرار ميگيرم ومشمول تخفيف حق بيمه ميگردم ؟

  25. زهرا می گوید

    اينجانب در دو كارگاه ۳۰ روز كاركرد برايم رد مي شود و بصورت گردشي در اين شركتها مشغول هستم آيا هر ماه دو ليست كاركرد معادل۶۰ روز قابل قبول است يا نه؟ و آيا كمكي براي مجموع سوابق بنده مي كند يا خير؟

  26. مدیر سایت می گوید

    با سلام و احترام
    جمع مبلغ حقوق ملاك است.
    يعني سابقه دوبرابر نمي شودبلكه حقوق مشمول بيمه شما بيشتر شده است كه به تبع در مزايايي مثل بازنشستگي ، بيمه بيكاري ، ازكارافتادگي ، كمك هزينه ازدواج و …موثر است.

  27. نسترن می گوید

    سلام.سابقه بیمه را می شه خرید؟مثلا پدر من ۲۰ سال سابقه داره می خوام ۱۰ سال براش سابقه بخرم تا بازنشسته بشه.می شه؟

  28. مدیر سایت می گوید

    باسلام و احترام
    پيش خريد كه نه ولي اگر مدعي خدمت درمكاني باشند كه سابقه آنرا رد نكرده اند با طرح شكايت و ارائه سوابق و شهود قابل اضافه شدن هست.
    موفق باشيد.

  29. محمد می گوید

    سللام پدری دارم ۶۲ ساله با ۱۸ سال سابقه. باتوجه به قانونجدید میشه اعلام بازنشستگی کرد؟ حقوقی که تعلق میگره کف حقوق است یعنی حداقلی؟ یا ورق کرده؟ ایا بهتر نیست تا ۲ سال دیگر حق بیمه بپردازیم

  30. نادر سهرابی می گوید

    سلام باستحضار میرساند، اینجانب و همه همکاران رسمی شرکت صابون سازی خرمشهر بدلیل عدم پرداخت حق العسی و بیمه از سوی کارفرما، با مراجعه به اداره کار و تنظیم دادخواست و صدور رای های صادره قطعی و لازم الاجراء حق السعی خود را طی رای های مذکور دریافت نموده ولی سازمان متبوع شعبه خرمشهر اعلام می دارد که باید توسط کارفرما فرم شماره ۲ امضاء شود. لذا با عنایت به اینکه در رای های صادره مذکور بیمه کارکنان طبق ماده ۱۴۸ ق.ک قید گردیده، ولی متاسفانه شعبه خرمشهر از ماده ۳۶ سازمان تامین اجتماعی (سازمان متبوع) امتناع و قصور می نماید و فرم شماره ۲ را داخلی سازمان خود را ملاک عمل قرار داده است.
    آیا شعبه مکلف به اجرای مواد قانونی سازمان است یا فرم و یا بخشنامه داخلی؟ لذا از سازمانی که تابع قانون است شایسته نمی باشد که سازمان با وجوهات کارگر بودجه های خود را تامین نماید ولی از قانون ماده ۳۶ و … سرباز زند. لطفاً پاسخ خود را اعلام فرمایید. بدیهی است در غیر اینصورت مراتب سوء از طریق سازمان بازرسی، نهاد ریاست جمهوری و در نهایت دیوان عدالت اداری منعکس خواهد شد.
    با تشکر:سهرابی ۲۷/۰۸/۹۲

  31. محمد می گوید

    با سلام
    من کارگر بازنشسته هستم که دو سال قبل با سابقه بيمه نزديک به ۱۲.۵ سال خود را زودتر از موقع مقرر بازنشسته کردم حالا قانون های جديدی اومده که با ده سال سابقه بازنشسته میشوند ولی من به خاطر فقط چهار ماه کم خودم را بازنشسته پیش از موعد مقرر کردم که حقوق خیلی کم و بر اساس ده سال میگيرم آیا راهی وجود داره که بر اساس ۱۲.۵ سالی که بیمه واريز شده است حقوق بگيرم . با تشکر

  32. علی می گوید

    با سلام /تولیدی موزائیک دارای پروانه بهره برداری از صنایع ومعادن و۵نفر کارگر میباشیم وتا۳۰آبان ۹۲شامل کمک دولت ۵نفر کارگر بودیم ولی ازاین مورخه به بعد اعلام شده باید۳۰درصدی واریز کنید! ضمناکارت عضویت ازاتحادیه صنف نیز داریم. طبق چه قانون وماده ای ماازاین کمک دولت محروم شده ایم؟ ممنون میشم اگه راهنماییم کنید. با تشکر.

  33. مینا حسینی می گوید

    لطفا پرداخت حق بیمه ها را به صورت اینترنی راه اندازی کنید اداره جات تامین اجتماعی درشهرهایی که کارگزاری ندارن خیلی شلوغ است

  34. محمدعلی نیا می گوید

    باسلام وخسته نباشیدبه کارشناسان محترم سایت خواهشمندم دراین موردبابررسی موضوع کارشناسان ذیربط وبازنشستگان مشابه اینجانب که مستنداتی دارندوصاحبنظران محترم پاسخ وارائه طریق فرمایند. اینجانب درسال۱۳۸۸پس ازاشتغال در۲کارگاه(اداره دولتی وبعدازظهرهاخصوصی)وبابرقراری حقوق۸۰۰۰۰۰تومان(بامیانگین۲۴ماه دولتی۶۰۰تومان وخصوصی ۲۰۰تومان)بازنشست شدم.لکن بعدازشکایت مربوط به کارکنان پیش ازموعدواخذرای مثبت ازدیوان درخرداد۹۱سازمان تامین اجتماعی براساس آخرین حقوق ومزایای ماه آخرفقط دستگاه دولتی که۸۲۰۰۰۰تومان بوده حکم اصلاحی صادر وسنوات پرداخ حق بیمه کارگاه خصوصی(۲۰۰۰۰۰تومان)رابهیچ عنوان موردمحاسبه قرارنداده اند.حال این سوال مطرح است چگونه درسال۱۳۸۸براساس تبصره ماده۷۷قانون حقوق اولیه رابرمبنای میانگین ۲۴ماه دوکارگاه توامان(۲۰۰+۶۰۰)قراردادند امابعدازصدوررای دیوان فقط آخرین حقوق ومزایای دستگاه دولتی که۸۲۰هزارتومان میباشدرامحاسبه ومبناقرارداده اند درصورتیکه حقوق ومزایا وحق بیمه سنوات باقیمانده اعم ازدولتی وخصوصی رایکجا گرفته اند حال تکلیف واقدام قانونی اینجانب چه میتواند باشد!

  35. تارا می گوید

    باسلام.یه سوال داشتم.بابای من ۵۵سالشه وشغلش ازاده.تاحالا خودشو بخاطر مشکلات پولی.بیمه تامین اجتماعی نکرده.وسابقه بیمه هم نداره میخواستم بدونم ایا یه راه ویا تبصره ایی هست که بتونیم از این به بعد اونو بیمه کنیم تا بعد ۱۵سال ایشالله به سلامتی.بتونه از بازنشستگی استفاده کنه یا نه؟ایا میشه حق چند سال بیمه رو یه جا پرداخت کردتابراش سابقه بیمه خرید؟باتشکر

  36. سیدمحمد می گوید

    من مردی ۵۶ ساله با سابقه بیمه ۲۷ سال هستم و میخواهم خود را بازنشسته کنم آیا راهی برای این که بتوانم خود را زودتر از موعد بازنشسته کنم وجود دارد؟ و آیا میتوانم مابقی سابقه خود را خریداری کنم لطفا راهنمایی کنید.

  37. مریم می گوید

    با سلام من با توجه به مشکلی که برایم پیش آمده بود با نظر پزشکم ۲ ماه از مرخصی استعلاجی استفاده کردم.و حالا با وجود شرایط خاصی که دارم مجبور به استعفا می باشم.آیا لازم هست بعد از اتمام استعلاجی در محل کار حضور داشته باشم؟ممنون میشم اگر راهنماییم کنید

  38. بداغ آبادی می گوید

    زنی ۴۷ ساله دارای ۱۶ سال تمام بیمه تامین اجتماعی دارای ناراحتی سایش استخوانی در کف پا هستم اخیرا (از سه سال پیش) راه رفتن، از زمین برخاستن ، سرویس بهداشتی رفتن برایم مرگ آور شده چگونه میتوانم از مزایای از کار افتادگی استفاده نمایم.

  39. رضایی می گوید

    با سلام وتبریک سال نو من معلم اموزش وبرورش هستم فرزندانم در جاهای خصوصی شاغل می باشند با اینکه مسیول گفته بیمه کردهام باورم نشده وماهیانه ۴۵۰۰۰تومان بابت بیمه برداخت میکنم برای ۳ فرزندم فقط یکی دفترچه از طرف ریس گرفته که این ماه بعد از اطمینان خذف کردم دیگری ۸ سال کار میکندهر چه به رریس خود میگوید شمارهام را بده دفترچه بگیرم (چون بهش گفتم تامین اجتماعی بهتر است)امروز وفردا میکند بعد از ۸ سال میگوید بیمه کار درست انجام نمیده سهل انگاری میکنه و..وهنوز زیر بوشش خودم هست لطفا راهنایی کنید چکار کنم مثلا دیروز بایت ددان دردش ودارو۵۰۰۰۰تومان با دفترچه خدمات درمانی اموزش وبرورش ویول دستی دادهام چطور میتوانم بفهمم فرزندم را در این هشت سال بیمه کرده فرزند خودش وخانمش زمستان مریض بودند چطور برای خودشان کوتاهی نشده برای فرزند من شده با توجه بهاینکه سریرست خانه می باشم ویدرشان بیماری صعب العلاج دارد بیشتر حقوقم هزینه داروی بدرشان میشود ممنون میشوم بگویید ایا فرزندم بیمه هست یا نه وطریقه ییگیری وضمنا من اولین بار است در این سایت امده ودرباره تامین اجتماعی سوال میکنم ببخشید با شرایط همسرم بیکار نیستم بیایم وبنویسم برای خالی نبودن عریضه جواب ندهید که فکر کنم ریس فرزندم درباره شما راست میگویداگر اینطور است برایتان متاسفم

  40. هدایت نهانی می گوید

    سلام
    طبق قانون تامین اجتماعی هنگام فوت بیمه شده به بازمانده براساس سابقه پرداخت بیمه که از ۱ تا ۱۰ سال می باشد غرامت پرداخت میگردد که برای هر سال یک ماه حقوق می باشد.
    حالا سوال اینجاست که پدر ما در سال ۱۳۸۲ فوت نمود که در هنگام فوت بازنشسته بود ایشان ۷ سال سابقه پرداخت بیمه توسط کارفرما و یک سال و نیم هم بیمه اختیار داشت و یک سال و نیم هم بیمه بیکاری گرفت .که با رسیدن به سن ۶۰ سالگی بازنشست شد.
    به ما غرامت توسط بیمه پرداخت نشد گفتن که سابقه پرداخت بیمه کم است اکنون ما میتوانیم با توجه به قانون برای گرفتن این غرامت اقدام کنیم؟
    ممنون از راهنمایی شما

  41. زهرا محمدیاری می گوید

    با عرض سلام من حدود چند ماه پیش از شوهرم جدا شدم آیا می توانم الان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی پدرم قرار بگیرم (پدرم مستمری بگیر تامین اجتماعی است) و آیا فرزندانم نیز شامل این بیمه می شوند؟ با تشکر

  42. فرشاد قنبری می گوید

    باسلام ،
    ۱-پرسنلی دارای ۲۲۰ روز سختی کار می باشد ایا این میزان درسوابق تامین اجتماعی ایشان محاسبه و افزایش می یابد ؟
    ۲- در زمان انجام خدمت سربازی در پرینت سابقه تامین اجتماعی جهت کلیه ماهها۶۰و ۶۱ روز یعنی دوبرابر درج شده آیا جهت هرماه درسوابق بازنشستگی همان ۶۰و۶۱ محاسبه می گردد ؟
    ۳- اگر همزمان با انجام خدمت سربازی در شرکتی مشغول و لیست بیمه همزمان برای شخصی رد شود ، این زمان ها در سوابق بیمه ای چگونه محاسبه می گردد ؟
    ۴- در پرینت های سوابق بیمه ای تامین اجتماعی در یک سال (لیست قبل از مکانیزه ) جهت هرماه شش ماه اول سال ۳۱ روزه و شش ماه دوم ۳۰ روزه درج شده و در ردیف پایین تر (ناشی ازفرم۳/۱و۶ ) جهت شش ماهه اول ودوم ۳۰ روزه درج شده ؟ ایا دراین موارد هردوردیف محاسبه می گردد ؟
    با تشکر و احترام

  43. وهاب می گوید

    با سلام : من نمی تونم سوابق بیمه ای خودم رو ببینم اطلاعات خودم رو کاملا درست وارد میکنم ولی بازم نمیشه و وقتی وارد قسمت (نمیتونم وارد سیستم بشم) میرم بعداز تکمیل اطلاعات ثبت نمیشه لطفا منو راهنمایی کنید با تشکر

  44. فرشاد قنبری می گوید

    لطفا پاسخ بفرمائید

  45. مهدی سلطانی می گوید

    با سلام
    من یه مهندس عمران دارای پروانه اشتغال از نظام مهندسی هستم و یک سال پیش یک قرارداد نظارت بر احداث سالن با بنیاد مستضعفان بستم و حال کارکرد منو به تامین اجتماعی فرستادند میخواستم ببینم کارکرد من مشمول بیمه میشه اگر مشمول بیمه باشه چند درصد و یا معاف میشم توضیح اینکه من فقط خودم تنهایی نظارت نمودم

  46. مدیر سایت می گوید

    باسلام و احترام
    اگر قرارداد شما نظارت و پرداخت آن ماهانه باشد، كاركرد شما مشمول ۳۰% بيمه است كه سهم شما ۷% مي باشد.

  47. امیز می گوید

    با سلام خدمت مدیر محترم سایت .پدر بنده کارمند راه آهن بود والان ۱۶سال از فوتش میگذره وحقوقشوبعده مرگش مادرم میگیره.میخوام بدونم امکان قطع این حقوق به صورت موقت تا۴,۵ماه امکان پذیر است?لطفا توضیح کامل. بدید.من میخوام مادرمو تحته پوشش کمیته بهزیستی کنم. تا بتونم. از این طریق. معافیت بگیرم.خواهشا. راهنماییم کنید

  48. جواد می گوید

    سلام .پدر من در چندین سال پیش حق بیمه پرداخت میکرده اما حالا هیچ شماره ای از اون بیمه ها نداریم تا اقدام به جمع آوری سوابقش کنیم لطفا راهنمایی کنید .

  49. مدیر سایت می گوید

    باسلام واحترام
    به ديگر سوابق مراجعه كنيد:
    نام كارگاه، كد كارگاه، شعبه بيمه كارگاه، شماره بيمه ايشان و …

  50. مهدی سلطانی می گوید

    با سلام
    من یه مهندس عمران دارای پروانه اشتغال از نظام مهندسی هستم و یک سال پیش یک قرارداد نظارت بر احداث سالن با بنیاد مستضعفان بستم و حال کارکرد منو به تامین اجتماعی فرستادند میخواستم ببینم کارکرد من مشمول بیمه میشه اگر مشمول بیمه باشه چند درصد و یا معاف میشم توضیح اینکه من فقط خودم تنهایی نظارت نمودم و با توجه به پیشرفت پروژه هماهنگی به عمل میامد و به پروژه جهت نظارت مراجعه مینمودم حضور دائمی نداشم هفته ای و یا گاها ماهی یکبار مراجعه داشتم و پرداخت حق الزحمه به صورت پیشرفت فیزیکی انجام گردیده به صورت ماهیانه نبوده

  51. مدیر سایت می گوید

    باسلام و احترام
    قراردادهاي نظارت مشمول قراردادهاي كار هستند ومشمول ۳۰% بيمه كه ۷%آن بعهده ي شماست.

  52. شهلا می گوید

    با سلام . برادر من ۵ سال پیش از کار بیکار شد و بطور متفرقه در جاهای مختلف کار میکنه سوابقه بیمه ش در تامین اجتماعی تهران جمع شده که البته در این ۵ سال سابقه ی بیمه نداره میخواستم بدونم من میتونم بجاش بیمه ی اختیاریش رو بپردازم و کارهای مربوط به ثبت نامشو انجام بدم بدلیل مشغله کاری نمیتونه بدون حضورش ممکنه ؟ اگه میشه چه مدارکی باید ببرم. ممنون میشم پاسخ بدید

  53. محمدیان می گوید

    سلام.خانمی ۴۲ساله هستم ازتاریخ۷۱/۱/۱۹تا۸۶/۷/۳۰درمشاغل سخت وزیان آورمشغول بودم.از۸۴/۴/۱تا۸۶/۷/۳۰هم زمان بیمه تامین اجتماعی وخدمات درمانی پرداخت کرده ام.ازسال۸۶تا۹۱/۳/۳۱بیمه خدمات درمانی بودم . مجددابیمه ام راازتاریخ۹۱/۴/۱به تامین اجتماعی برگرداندم وشاغل درآموزش پرورش هستم.لطفا به سوالاتم پاسخ دهید
    ۱-هنگام بازنشستگی احکام مشاغل سخت برای ۱۵سال اولیه حساب میشود؟
    ۲-تکلیف ۲سال حق بیمه مشترک ت-اج و خ-د چه میشود؟
    ۳-هزینه تبدیل بیمه از خ-د به ت-اج ازچه سالی محاسبه میشود؟
    ۴-آیا باتوجه به تفاوت حقوق دوپایه ت-اج وخ-د تبدیل به صرفه است؟
    اگرتبدیل بیمه انجام ندهم حق بیمه خ-د را می توانم بازپس گیرم؟

  54. ندا می گوید

    با سلام و خسته نباشید
    من به مدت ۲/۵ سال در یک شرکت خصوصی مشغول به کار بودم و در این مدت بیمه شده ام. من در اردیبهشت ماه صاحب فرزند شدم و میخواستم از مرخصی زایمان استفاده کنم.در خرداد ماه در این شرکت برای من مرخصی زایمان رد شده است.اما متاسفانه از تیر ماه سال ۹۳ شرکت فوق دچار عدم فعالیت شده و من بیمه نشده ام.
    میخواستم بدانم من چه اقدامی میتوانم انجام دهم تا از مرخصی زایمان استفاده کنم.آیا میتوانم سابقه بیمه ام را در کارگاه دیگری رد کنم و از مرخصی زایمان استفاده کنم.
    با سپاس فراوان

  55. سعیده می گوید

    باسلام
    در کارگاهی کار میکنم که پرسنل آن زیر ۱۰۰ نفر می باشد قبلا در لیست بیمه کد شغل کلیه پرسنل کارگری را کارگر ساده رد می کردند ( کارگاه جزء طبقه بندی مشاغل نمی باشد ) اگر بخواهیم برای کارگران جوشکار کد شغل جوشکار رد کنیم در بیمه به مشکل نمی خوریم ( جزء مشاغل سخت و زیان آور می باشد ؟ ) و ۷ درصد آنها تبدیل به ۴ درصد می شود . محاسبه آن چگونه است .

  56. امین می گوید

    با عرض سلام و خسته نباشید
    بنده ۴ ماه یه شرکتی کار میکردم که متاسفانه ورشکست شدو جمع شد. حالا بک ماه وقفه افتاده ببین پیدا کردن کار بعدی میخاستم ببینم آیا میتونم بیمه اون یک ماهو که مهر ۹۳ هست تا اخر ابان خودم پراخت کنم اگه میشه لطف کنید راهنمایی کنید که چکار کنم.پیشاپیش از پاسخ شما کمال تشکر را دارم

  57. مدیر سایت می گوید

    عرض سلام و ادب
    خير اين امكان كه يكماه را خودتان بپردازيد وجود ندارد.
    تنها را قرارداد بيمه خويش فرمايي با سازمان تامين اجتماعي است كه براي يكماه توصيه نمي شود.

  58. یوسفی می گوید

    با عرض سلام و خسته نباشید .
    من لیست بیمه های شرکت ،را در یکی از سیستم های شرکت تنظیم میکردم . اما هم اکنون قصد انتقال اطلاعات را از آن سیستم به سیستم دیگری دارم . مراحل را نیز از راهنما خوانده و انجام دادم . بدین صورت که نسخه ۲.۷ را از سایت دانلود و نصب نموده و دیتا بیس را نیز از سیستم قبلی به این سیستم انتقال دادم . در حال حاضر اطلاعات پایه منتقل شده و لی متاسفانه بخش عملیات که شامل لیست های بیمه میباشد منتقل نشده . خواهشمند است دراین خصوص مساعدت بفرمایید . باتشکر

  59. مجتبی می گوید

    سلام من حدود ۷ساله که یه جا کار میکنم ولی بیمه نشدم چطور میتونم این ۷سالی که کار کردم رو جزو سابقه خودم کنم البته اگه بیمه شدم

  60. مدیر سایت می گوید

    باسلام واحترام
    مي توانيد با سوابق كاركرد از قبيل قرارداد يا فيش حقوقي به سازمان تامين اجتماعي واقع در محدوده محل كار مراجعه كنيد.

  61. حسن می گوید

    با سلام وخسته نباشید خدمت شما وهمکاران شما من قبلا بیمه تامین اجتماعی داشتم ولی میخواهم الان بیمه خویش فرما کنم باید چه کار کنم شغل من هم کشاورزی است در ضمن پدر جانباز است از طریق بنیاد میشود کاری کرد من ازدواج کرده ام با تشکر

  62. رضا می گوید

    با سلام لطفا بفرمائید با ۲۰ سال سابقه امکان بازنشستگی با ۲۰ روز حقوق زیر ۶۰ سال وجود دارد. با تشکر

  63. حسن می گوید

    باسلام اگرکسی۱۵سال سابقهدرمشاغل سخت وزیان اورداشته باشدوبقیه کارش بدون سختی کارباشدباچندسال سابقه بازنشست میشودوایاشرط سننی هم برایش وجودداردیاخیر باتشکر

  64. فرخزاد می گوید

    با سلام
    میخواهم بدانم اگر در یک واحد اداری خدمات پرسنلی، کارگزینی . اداری . بایگانی و دبیرخانه انجام شود از نظر قانون هر یک نفر برای چه تعداد پرسنل قادر به کار خواهند بود؟
    خواهشمند است در صورت امکان منبع قانون ذکر شود ( چه قانون و ماده ای؟)

  65. خانبابایی می گوید

    سلام.من جانباز ۳۵درصدهستم و بیست پنج سال سابقه کاردارم درحال حاضردرنمایشگاه بین المللی مشغول به کارهستم /اگربخواهم بازنشسته شوم باچه حقوق ومزایایی بازنشسته میشوم ؟یعنی مبنای محاسبه آن چگونه است ؟ آخرین حقوق مزایای دریافتی است ؟یادوسال آخر؟

  66. محمد سهیلی می گوید

    با سلام من در یک شرکت عمرانی کار میکنم و بیمه هستم و با خبر شدم که دو ماه بیمه من رد نشده است و الان نزدیک به سه ماه است که از این قضیه میگذرد و ایا راهی برای برداخت بیمه از طرف شرکت یا خودم وجود دارد؟

  67. مدیر سایت می گوید

    باسلام و احترام
    اگر با كارفرما براي ارسال ليست به توافق نرسيديد ميتوان با سوابق دريافت حقوق خود به سازمان تامين اجتماعي مراجعه كنيد.

  68. محمدرضا شیروانی پور می گوید

    ایا به بارنامه حمل ونقل کسورات بیمه تعلق میگیرد یا خیر وهمچنین به سرویس کارکنان نیز کسورات تامین اجتماعی تعلق میگیرد یا خیر

  69. مدیر سایت می گوید

    باسلام و احترام
    چون اين بارنامه ها تحت پوشش بيمه هستند خير بيمه اي تعلق نميگيرد.
    اگرراننده سرويس مالك ماشين باشد خير تعلق نمي گيرد.

  70. Hamed می گوید

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما
    پدر بنده که اکنون از بازنشستگان تامین اجتماعی هستد با استفاده از موضوع مشاغل سخت و زیان آور بازنشست شده اند شغل ایشان به مدت ۲۳ سال تمام نقاشی اتومبیل بوده که حداقل ۱۰ سال از این مدت ۲۳ سال را سمت استادکار نقاشی را داشته اند و بیمه پرداخت میکردند بعد از این ۲۳ سال به کار تاسیسات ساختمانی پرداختند به مدت تقریبی ۳ سال و در مدت این سه سال با سمت کارگر لوله کش حق بیمه پرداخت میکرده اند
    با نظر کارشناسان خود سازمان ۲۳ سال کار نقاشی پدر بنده کار زیان آور تشخیص داده شد به همین دلیل هر سال خدمت در این شغل معادل ۱/۵ سال محاسبه شد با این حساب پدر بنده ۳۴/۵ سال کار زیان آور انجام داده بود و بازنشست شد اما حقوق بازنشستگی او را بر اساس یک کارگر ساده یعنی ۸۰۰ هزار تومان با تمام مزایا حساب میکنند
    نباید حقوق بازنشستگی پدر بنده به عنوان یک استادکار حساب شود؟
    چرا به عنوان یک کارگر ساده محاسبه میشود؟
    ممنون میشم سریع و کامل جواب بدید و اگر در اینجا مقدور نیست پاسخ را برایم ایمیل کنید با تشکر

  71. پرویز گل تپه می گوید

    سلام،بنده از سال ۹۱ بازنشست تامین اجتماعی شده ام ولی حدود ۱۰ سال در مشاغل سخت و زیان آور بوده ام که محاسبه نشده است آیا میتوانم اقدامی بکنم؟ متشکرم

  72. کریمی می گوید

    ۱-من شوهرم بیمه تامین اجتماعی مشاغل آزاد ۱۸% میباشد و من هم تحت پوشش ایشان هستم حال اگر من هم بیمه زنان خانه دار ۱۲% شوم چند ساله بازنشست میشوم و میزان دریافت بازنشستگی چند روز حقوق میباشد؟؟
    ۲- در صورتیکه مرد و زن هر دو بیمه تامین اجتماعی مشاغل آزاد باشند در حالیکه مرد فوت کند مستمری به زنی که خودش سابقه بیمه و بازنشستگی دارد تعلق میگیرد؟؟
    ۳-در صورتیکه زنی ۱۰ سال سابقه بیمه داشته باشد وسن او هم ۵۲ سال باشد در ضمن مستمری بگیر همسرش هم هست میتواند بازنشسته شود یا نه در صورت بازنشستگی چند روز حقوق دریافت میکند؟؟

  73. کریمی می گوید

    ۱-من شوهرم بیمه تامین اجتماعی مشاغل آزاد ۱۸% میباشد و من هم تحت پوشش ایشان هستم حال اگر من هم بیمه زنان خانه دار ۱۲% شوم چند ساله بازنشست میشوم و میزان دریافت بازنشستگی چند روز حقوق میباشد؟؟
    ۲- در صورتیکه مرد و زن هر دو بیمه تامین اجتماعی مشاغل آزاد باشند در حالیکه مرد فوت کند مستمری به زنی که خودش سابقه بیمه و بازنشستگی دارد تعلق میگیرد؟؟
    ۳-در صورتیکه زنی ۱۰ سال سابقه بیمه داشته باشد وسن او هم ۵۲ سال باشد در ضمن مستمری بگیر همسرش هم هست میتواند بازنشسته شود یا نه در صورت بازنشستگی چند روز حقوق دریافت میکند؟؟

  74. مدیر سایت می گوید

    باسلام و احترام
    لطفا سوالتان را اينجا مطرح كنيد.

  75. shahab می گوید

    با سلام میخواستم بدونم اگه لیستی تو سایت قرار دادیم و تایید نهایی هم شد بعد متوجه اشتباه اون شدیم آیا امکان حذف اون لیست وجود داره؟؟؟

  76. حبيب می گوید

    سلام با عرض سلام من فرزندم مدت ۲۳ماه حق بيمه پرداخت كرده است كه ۱۳ماه آن پشت سرهم بوده بعد بيكار ميشود از تاريخ ۱/۳/۸۷ودر تاريخ ۱۰ديماه ۸۷ فوت ميكند آيا ميتوان براي همسر و فرزندش حقوق برقرار كرد لطفا راهنمايي بفرماييد در ضمن ۲سال هم خدمت سربازي انجام داده است

  77. منصور آریانپور می گوید

    باسلام درمورد اشتباه عنوان شغلی ام که در لیست تحویلی که توسط تامین اجتماعی رسید وپرفرازشده کارگر ساده ولی در تامین اجتماعی اشتباها مدیرعامل ثبت شده سوال کردم متاسفانه جوابی دریافت ننمودم

  78. رویا می گوید

    سلام.پدر بنده متولد ۱۳۴۶هستن.۲۶سال و۳ماه سابقه ی بیمه دارند.۹سال و۸ماه در شرکتی مشغول بودنو درحال حاضر در همانجا مشغول به کارند و۲سال آن خدمت سربازی وبقیه بصورت مشاغل آزاد می باشد.
    چند وقت بعد بازنشسته خواهند شد؟
    چند سال میتواند از بیمه ی بیکاری استفاده کند؟

  79. عبدالهی می گوید

    بنام خدا
    سلام
    لطفا بفرمایید محاسبه حق بیمه کارگران ساختمانی درسال ۹۳ به چه شکل می باشد؟مثلا مالک ساختمانی که ملکی به مساحت ۲۰۰ متر در سال ۹۳ ساخته است چه میزان باید حق بیمه کارگران ساختمانی واریز می کرد؟طبق کدام قانون؟

  80. کامبیز رحمانی می گوید

    اینجانب بعد از ۶سال برگشت به کار قبلی که سختی کار دارد خورده ام.ایا به این ۶ سال سختی کار تعلق میگیرد؟در ضمن کار فرما تما م حقوق ومزایا و بیمه این ۶سال را واریز نموده است

  81. حسین می گوید

    سلام خسته نباشید من رنگ آمیزی اتومبیل دارم سابقه کار۲۶ساله الان ۵۰ سال دارم شغله ما سخته دیگه توانشوندارم کار کنم ماهنه باید۱۷۰۰۰۰تومان پول بدم ب تامین اجتماعی.
    دیگه پیرشدم دیگه نمیتونم آیامیشه بازنشت بشم؟
    چطور؟/ممنون

  82. مدیر سایت می گوید

    با سلام و احترام
    لطفا سوالتان را اينجا مطرح كنيد:
    اينجا

  83. علی خسروی می گوید

    باسلام
    چند ماهی است که لیست بیمه اینترنتی تکمیل و پرداخت میشود اما برای تکمیل و ارسال بیمه فروردین ۹۴ اخطار ۱۸۳(کارگاه فعال نمیباشد) را میدهد لطفا” راهنمائی فرمائید

  84. حسام کریمی می گوید

    با سلام اینجانب دارای ۲۸ سال سابقه کار در یکی از موسسات وزارت نیرو هستم و متقاضی بازنشستگی پیش از موعد بدون سنوات ارفاقی میباشم. با مراجعه به یکی از شعبات آن سازمان در شیراز ، میگویند سن متقاضی باید به ۶۰ سال رسیده باشد . آیا این درست است، اگر هست این امر با قانون بازنشستگی پیش از موعد تناقص دارد. لطفا مرا راهنمایی بفرمایید.

  85. کرم علی می گوید

    با سلام و عرض خسته نباشید برادرم مدرک مهندسی گرفته و در حال حاضر مشمول بیمه بیکاری بوده و ماهیانه حق بیمه بیکاری دریافت می نماید آیا عضویت در سازمان نظام مهندسی ساختمان و گرفتن پروانه فعالیت در امر طراحی نقشه طبق قانون تامین اجتماعی پرداخت حق بیمه بیکاری مجاز نبوده و در صورت فعالیت در امر فوق حق بیمه بیکاری قطع خواهد شد ؟ با توجه به شرایط گرانی و تورم مبلغ پرداختی کفاف هزینه ها را نمی کند آیا عضویت در سازمان نظام مهندسی ساختمان و گرفتن پروانه فعالیت در امر طراحی نقشه شغل محسوب می شود؟ و تعاریف قانونی مورد م‍ذکور در کدام بند و کجا قید گردیده است با تشکر

  86. حامدم می گوید

    سلام.خسته نباشید
    من لیست بیمه رو ارسال کردم تایید نهاییشم گرفتم اما الان فهمیدم اشتباه کردم و نیاز به ویرایش داره
    چیکار میتونم بکنم؟

  87. ذكريا برنجي سوقه می گوید

    با سلام و خسته نباشيد
    من بازنشسته تامين اجتماعي هستم تا سال ۹۳ ميتوانستم از طريق سايت تامين اجتماعي فيش حقوقي دريافت نمايم اما از سال ۹۴ نمي‌توانم با توجه باينكه تمام اطلاعات را وارد مي‌كنم نميشود. لطفا راهنمايي بفرماييد

  88. مهسا می گوید

    سلام.خسته نباشید
    سوال من این هست که من پدرم فوت شده و مستمری بگیر تامین اجتماعی هستم.و مادرم بعد از فوت پدرم ازدواج کردن و حالا من حقوق پدرم رو دریافت میکنم.
    میخواستم بپرسم در صورت طلاق گرفتن مادرم از همسره فعلی آیا مجددا میتونه حقوق پدرم رو دریافت کنه؟چون هیچ منبع درآمدی نداره..امکانش هست اگر من ازدواج کنم بعدا حقوق به مادرم برسه؟یا در صورت طلاق بتونه حقوق رو دریافت کنه؟
    قبلا از پاسخگویی شما کمال تشکر رو دارم.

  89. مازیار می گوید

    با سلام خواهر اینجانب ۴۲ سال سن و ۱۶ سال سابقه حق بیمه داره در حال حاضر بدلیل پاره ای از مشکلات خانوادگی قصد بازنشستگی پیش از موعد را دارد لطفا شرایط و راه حل های آنرا بیان میفرمایید. ممنون

  90. صامتی می گوید

    سلام چندی پیش بیمه زنان خانه دار پرداخت می کردم که قطع کردم و الان نیاز مبرم به پول دارم می توانم بیمه های پرداخت شده را پس بگیرم؟ ۹۴/۵/۲۶

  91. مدیر سایت می گوید

    باسلام و احترام
    لطفا سوالتان را پست زیر مطرح کنید:
    اینجا

  92. اصغر می گوید

    شرکتی در امر واردات و صادرات می باشد تعداذی از کارکنان ان در تهران و تعدادی دیگر در شهرستان می باشد
    ۱- اخذ کد کارگاه واحد که هم لیست بیمه شهرستان و هم لیست بیمه کارکنان تهران ارسال گردد با یک کد کارگاه امکان پذیر است
    ۲-در صورت اخذ کد کارگاه واحد اصلح است که کد کارگاه از کجا گرفته شود ؟
    ۳- نحوه بازرسی وتایید کارکرد کارکنان چگونه خواهد بود

  93. soheil می گوید

    سلام
    لطفا در مورد (کد خطا ۱۸۳ گارگاه فعال نمیباشد) ، راهنمایی کنید.
    متشکرم

  94. محمد می گوید

    سلام. برای پرداخت حق بیمه وارد سایت شدم و پرداخت ۲ ماه رو انتخاب کردم و سپس گزینه پرداخت اینترنتی و وارد درگاه بان شدم و تمامی گزینه ها را درست پر کردم در پایان نوشت شما دسترسی لازم را ندارید لطفا راهنمایی کنید

  95. نجمه می گوید

    با سلام با توجه به اینکه تا پایان شهریور زمان زیادی برای ارسال لیست بیمه ندارم لطفا در مورد خطای ۱۸۳ راهنمایی بفرمایید. با تشکر

  96. محمدعلی فتوی می گوید

    با سلام در سازمان بیمه تامین اجتماعی آمل با کد شناسایی ۱۷۴۹۹۷۲۹۴۷ سابقه بیمه طرح رانندگان دارم .
    به دلیل تامین هزینه درمان همسرم که به بیماری ام اس مبتلا شده نتوانستم حق بیمه پرداخت کنم و بدهکار شدم و از بخت بد بعد از تقسیط هم نتوانستم پرداخت کنم اکنون در شرکت خدماتی مشغول رانندگی هستم و حق بیمه از سوی شرکت مذکور پرداخت میشود.
    برای احیای کارت هوشمند باری اقدام کردم و رییس محترم بیمه میفرماید مشمول جریمه شده اید و باید همه را یکجا پرداخت نمایید !
    بفرمایید
    اولا مگر به بنده وام داده اید که از بابت آن باید جریمه پرداخت کنم ؟
    ثانیا وقتی پول ندارم و بدون کارت هم نمیتوانم کار کنم چگونه باید این مبلغ را پرداخت کنم؟

  97. حسن پور می گوید

    سلام میخواستم بدونم که نقاشی ساختمان هم جزومشاغل خت وزیان آورمحسوب میشه؟

  98. امیر سلطانی می گوید

    با سلام

    بنده در شرکتی کار میکنم ۲سال ونیم مانده باز نشست بشوم و ارتقاع شغلی بدست آورده و مدیر امور اداری شده ام که حقوقم حدود ۱۲۰۰۰۰۰ تومان اضافه شده . آیا در حقوق بازنشستگی تاثیر دارد . ونیاز است حکم ارتقاع به تامین اجتماعی ارسال گردد. باتشکر

  99. علیرضا خلخالی می گوید

    سلام شرکت ما شامل شرایط سختی وزیان اور شده است تعدادی از پرسنل بااین شرایط باز نشسته میشوند لطفا شرلیط محاسبه حق ۴درصد برای مثال شش سال کارکرد را محاسبه ومبلغ دریافتی برای بازنشستگی بصورت عددی چقدر میشود

  100. یسرا می گوید

    با سلام
    همسر من در سال ۹۱ دفترچه بیمه تامین اجتماعی گرفتن والان به تازگی دوباره بیمه شدن اما متاسفانه فراموش کردن که در کدام شعبه تامین اجتماعی تهران یا کرج بیمه براشون صادر شده تماس هم می گیریم هیچ جواب نمیدن الان باید از کجا بفهمیم

  101. مدیر سایت می گوید

    باسلام و احترام
    وارد سامانه سوابق تامین اجتماعی شوید و دوره های گذشته را مطالعه کنید.

  102. محمدنامی می گوید

    باسلام مستحضرید که حق بیمه کارگران مدتی است ازطریق سایت تامین اجتماعی پرداخت میشود اگر مدیرعاملی مدیرعامل دوشرکت باشد اطلاعات مربوط به لیست های حق بیمه دو شرکت برای مسئولین لیست بیمه دوشرکت قابل رویت میباشد لذا پیشنهاد میگردد از کد اقتصادی شرکت ها به جای شماره کدملی مدیرعامل استفاده شود .

    با تشکر- نامی

  103. محمد نامی می گوید

    باسلام به استحضار اداره محترم کل تامین اجتماعی میرسانم با توجه به تحویل لیست بیمه وپرداخت اینترنتی درخصوص لیست های بدون وجه که غالبا مربوط به طرح های عمرانی میباشد چرا تحویل لیست بیمه بدون وجه درشعب بیمه دوگانه عمل میشود ؟ بعضی شعب لیست بیمه بدون وجه بطور اینترنتی تحویل میگیرند و بعضی خیر؟ با تشکر – نامی

  104. علی اسدی می گوید

    سلام ؛ زمان جنگ به هنگام اشتغال در وزارت پست و تلگراف و تلفن سابق کارمند بوده ومدت یکسال سابقه حضور در منطقه عملیاتی را دارم ، آیا مطابق ماده ۲۷ قانون جامع ایثارگران این مدت شامل مشاغل سخت وزیان آور ( یعنی یک به یک و نیم ) خواهد شد . یعنی کارمندی که به جبهه رفته و کارمندی که نرفته در این خصوص فرقی خواهند داشت یا نه ؟
    متشکر

  105. سالار می گوید

    باسلام.ایا حقوق مستعمری بیمه شده اختیاری که ماهانه حدود۱۸۵هزارتومان به حساب واریزمی کند باحقوق کسانی که حدود۱۰۰ هرار تومان واریز میکنند.فرفی دارد یانه

  106. عليرضا می گوید

    براي ارسال ليست مرداد ۹۴ کد خطای ۱۸۳ غیر فعال بودن کارگاه را نشان ميدهد. اين خطا را چطور میشود برطرف کرد

  107. السا می گوید

    باسلام وخسته نباشید ایا کارانه دریافتی از سوی کار بابت سوابق قبلی مشمول بیمه می شود؟

  108. مدیر سایت می گوید

    باسلام و احترام
    کارانه که وابسته به تولید یا فعالیت باشد وبصورت ثابت نباشد مشمول بیمه نیست.

  109. مهدی می گوید

    سلام
    من تازه استخدام شدم بعد شرکت میگه حتما باید آزمایش بدم و اجباریه اما خود سازمان میگه اجباری نیست آزمایش برای دریافت کدبیمه و دفترچه! با این توضیح که آزمایش دادن برام سخته چون تهران نیستم و خود شرکت اگه اختیاری باشه آزمایش مشکلی نداره که آزمایش ندم فقط کارپردازی داره گیر میده که فعلا تقصیر کار من باشم! میشه بفرمایید اجباریه یا نه

  110. روح الله احمدی می گوید

    با سلام و خسته نباشید بنده حدود ۱۰سال سابقه بیمه در پروژهای مختلف هستم در اخرین محل کارم که شرکت خدماتی در اهواز بود وبیمه من در شعبه ۵رد میشده در تاریخ ۹۴/۰۶/۰۲در حین کار دچار سکته مغزی وکه منجر به فلج اندام چپ شدم که پیمانکار لیست بیمه من را تا تاریخ ۹۴/۰۵/۳۱رد کرده وبه علت مشکلات کاری که داشت زودتر از هنگام در مورخ ۹۴/۰۶/۰۸پیمانکار را از کار خلع ید کرده که نه بیمه شعبه ۵اهواز نه پیمانکار هیچگونه اقدامی برای من انجام ندادن بیمه دو تا استراحت دو ماهه را به شوری پزشکی فرستاد که تایید شد ولی بیمه هیچگونه پرداختی به من نداشته به علت همان دو روز بیمه من را راهنمایی بکنید

  111. علی می گوید

    با سلام

    من یک تبعه افغانی هستم و میخواستم بدونم که آیا بیمه تامین اجتماعی شامل اتباع خارجی هم میشه یا نه؟
    اگر آره، پس چرا شرکت من رو بیمه نمیکنه و میگه که نمیشه و بعضی اوقات هم میگه که میشه ولی در صورت بروز مشکل بیمه برای من هزینه ای پرداخت نمیکنه.

  112. مدیر سایت می گوید

    باسلام و احترام
    لطفا لینگهای زیر رو مرورکنید:
    اینجا
    اینجا
    اینجا

  113. محمدنامی می گوید

    باسلام خدمت سروران گرام : لطفا شمابگویید که باحقوق بازنشستگی و پنج سرعائله ومبلغ عیدی تصویب شده حدود ششصدوهشتادهزارتومان چکار میتوان کردو باتوجه به مشکلات عدیده اقتصادی وحقوق کم چگونه زندگی کنیم

  114. سمیرا می گوید

    سلام می خواستم بپرسم کسی که مرخصی زایمان بوده به دوران مرخصی اش عیدی و سنوات پایان سال تعلق می گیرد یا خیر اگر تعلق می گیرد بر عهده کارفرماست یا اداره تأمین اجتماعی؟

  115. مدیر سایت می گوید

    باسلام و احترام
    بله تعلق میگرد وبعهده کارفرماست.

  116. محمدی می گوید

    با سلام
    آیا نصاب درب و پنجره upvc شامل بیمه کارگران ساختمانی میشود واگرایی میشود چه مدارک و شرایطی دارد. ممنون

  117. منوچهر می گوید

    با سلام
    اگه من بخوام کارفرمام به جای پرداخت کامل حق بیمه فقط ۵ روز برام حق بیمه رد کنه چقدر از دریافتیم کم میکنه و چقدر میتونم افزایش حقوق داشته باشم ؟
    با تشکر

  118. آ می گوید

    با سلام و خسته نباشید تعدادی از پرسنل در دی ماه ۹۴ از لیست بیمه خارج شدند اما حسابدار تاریخ ترک کار آنها را در لیست بیمه ثبت نکرده بود و در خرداد ماه سال ۹۵ متوجه چنین موضوعی شده، که ترک کار این افراد را در لیست بیمه اردیبهشت ماه به تاریخ ۹۴/۱۰/۰۱ثبت نموده و موقع ارسال لیست بیمه با پیغام تاریخ ترک کار/شروع کار بیمه با تاریخ عملکرد لیست مطابقت ندارد مواجه شده. بفرمایید در حال حاضر چه کار باید کرد و اینکه چقدر جریمه هر نفر می شود که کارفرما باید پرداخت کند؟ با تشکر فراوان

  119. محمد می گوید

    با عرض سلام من تحت پوشش کمیته امداد هستم، میخواستم بدونم اگه در آینده جایی مشغول به کار شدم و خواستن برام بیمه رد کنن مشخص میشه که من تحت پوشش بودم؟ اگه جواب بله هست آیا راهی وجود داره که مشخص نشه؟( در مقطعی هم دفترچه تامین درمان تامین اجتماعی به جای کارت های سبز صادر کرده بودن) ضمنا بلافاصله بعد از بیمه رد کردن من از تحت پوشش خارج میشم؟

  120. علی محمودی می گوید

    باسلام خسته نباشید محبت فرمائید سوالم راپاسخ دهید. هزینه ایاب وذهاب درکارهای روزانه شرکت که ماهانه ازطریق فیش حقوق پرداخت می گردد مشمول بیمه می شود یاخیر؟

  121. محمود می گوید

    به نام خدا:
    باسلام وخسته نباشی .
    احتراما با توجه به اینکه اینجانب مدت ۲۵سال سابقه پرداخت بیمه دارم
    ومدت۲۲ماه خدمت نظام وظیفه را درجبهه جنگ گذراندم.این مدت
    جزءمشاغل سخت میباشدوسنوات این مدت برچه اساس محاسبه
    می شود

  122. داود طاهری می گوید

    با سلام : در صورتی که در لیست بیمه اینترنتی ارسال شده به بیمه در قسمت پایه حقوق روزانه یک یا چند نفر از پرسنل اشتباه صورت گرفته باشد ( مبلغ از حداکثر نیز بالاتر خورده باشد و در ضمن سیستم هم ارور نداده باشد ) آیا لیست قابل تغییر میباشد اگر راهکاری وجود دارد لطفا راهنمائی کنید. ممنون

  123. رحمانی می گوید

    با سلام
    آیا کارانه مشمول بیمه است؟

  124. مدیر سایت می گوید

    باسلام و احترام
    اگر ماهانه و بصورت رقمی ثابت باشد بله درغیر اینصورت خیر

  125. محمد نامی می گوید

    باسلام مجددا به اطلاع میرساندهمانگونه که مستحضرید حق بیمه کارگران ازطریق سایت تامین اجتماعی پرداخت میشود لذا اگر مدیرعاملی مدیرعامل دوشرکت باشد اطلاعات مربوط به لیست های حق بیمه دو شرکت برای مسئولین لیست بیمه دوشرکت قابل رویت میباشد که به جهت حفظ اسرار شرکتها این موضوع منطقی نیست
    لذا پیشنهاد میگردد از کد اقتصادی شرکت ها به جای شماره کدملی مدیرعامل استفاده شود .
    با تشکر- نامی

  126. محمد نامی می گوید

    قابل توجه – همانطورکه مستحضره هستند کد شغل های تعریف شده ازطرف آن سازمان محترم صرفا براساس نیازهای سازمانها وشرکتهای دولتی وبخش خصوصی طی سنوات گذشته با تعاریف مختلف شده است که اکثرا تکراری وبا توجه به تعریف براساس نوع شرکت بعضااستفاده جهت بقیه شرکتها میباشد.
    لذا پیشنهاد میگردد با توجه به اینکه کدینگ در محیط اکسل قابل بررسی وکنترل میباشد نسبت به حذف کد شغل های مشابه اقدام لازم صورت پذیرد
    با تشکر – محمدنامی

  127. محمد نامی می گوید

    با سلام طبق قانون تامین اجتماعی هرگونه وجهی درلیست حقوق بصورت ثابت وماهانه پرداخت گرد

  128. محمد نامی می گوید

    پرداخت گردد مشمول بیمه خواهد بود

  129. رفیعی می گوید

    سلام و خسته نباشید
    یکی از پرسنل شرکت ۹۴/۰۶/۳۱ترک کار کرده و بعد از گذشت یکسال واعلام شرکت همچنان برای ما جریمه صادر میشه
    آخرین رای که بر اساس اعتراض ما بوده به شرح ذیل است که متاسفانه از مفهومش خیلی چیزی دستگیرم نشد
    ممنون میشم راهنمایی کنید..
    شرح رای : با بررسی مجموع محتویات پرونده و ملاحظه دفاعیات کارفرما ، و ملاحظه مفاد گزارش بازرسی ۹۵/۰۶/۲۰ توسط شعبه هیئت مورد مطالبه شعبه را به حکس حق بیمه آقای…..از ۹۵/۰۶/۲۰ تایید مینماید!!!
    این به چه معنیه ؟
    بالاخره با اعتراض ما موافقت شده یا نه..
    اصلا متوجه نمیشم

  130. سجاد می گوید

    باسلام
    در چه صورتی بیمه می تواند خود سر کد کارگاه رو غیر فعال کند و برای پیگیری و شکایت چه باید کرد

  131. فاطمه لطفي می گوید

    سلام و طاعات قبول.ليست بيمه را كه ميخواهم بارگذاري كنم خطا ميدهد كه كارگاه غير فعال است.در صورتي كه اينطور نيست.تافن شعبه ۱۳ را هم كسي جواب نميدهد.راهي وجود دارد كه غير حضوري اين مشكل برطرف شود؟
    ممنونم از شما

  132. وحید عباسپور می گوید

    با سلام. من مدیر یک دبیرستان هستم. ۱۲ ماه هست از طریق نرم افزار اقدام به ارسال لیست بیمه کردم و وجه ان را واریز کردم. ولی امروز یک اخطاریه عدم ارسال لیست اومده? میخواستم علت رو جویا بشم.

  133. صادق می گوید

    با سلام
    قبلا برای سختی کار ثبت نام کرده ایم اشتباه بوده است خواهشمندم راهنمایی فرمایید برای ثبت نام جدید.ثبت نام جدید انجام نمیشود
    باتشکر

  134. کا ظم مختاری می گوید

    من بیست سال در نانوای کار کرد ام شاطر.ناندرار.وجونه گیر کدام سختی کار طعلق میگیرد با تشکر

  135. بهار می گوید

    با سلام
    من در مرکز آمار ایران به صورت مشاوره ای به مدت ۷ سال کار می کنم و بیمه من به صورت اختیاری با کد کارگاه مرکز آمار رد می شود میخواسم بدونم برای مرخصی زایمان چه شرایطی دارم. آیا مرخصی زایمان شامل من می شود ؟

  136. نازی می گوید

    با سلام . سئوالی داشتم در شرکت ما یکسری نیروی جدید استخدام نموده ایم اما بدلیل قصور و فراموشی لیست افرادی که برای بیمه رد کرده ایم همون لیست قبل میباشد و افراد جدید در لیست ما نمی باشد باید چه کار کنیم ایا راهی برای اصلاح لیست وجود دارد؟

  137. هادی می گوید

    سلام.
    به یکی از اقوام ما از طرف بیمه اطلاع داده شده که مستمری دریافتی اش اشتباه محاسبه شده و ظاهرا چند سالی است مستمری بالاتر از حق واقعی دریافت کرده. در حل حاضر هم حقوقش بلوکه شده تا بررسی شود.
    سئوال: عکس العمل بیمه در مورد مبالغ پرداخت شده قبلی چیست و آیا امکان دارد که بیمه اقدامی در جهت برگرداندن مبالغ قبلی انجام دهد؟ (با توجه به اینکه اشتباه محاسباتی از طرف بیمه بوده)

  138. الناز می گوید

    باسلام
    از کجا باید فهمید که مبلغ بیمه ای که از طرف شرکت برای ما رد میشود مطابق حقوق دریافتی مان میباشد نه طبق حقوق پایه وزارت کار؟

  139. مدیر سایت می گوید

    باسلام
    به سامانه سوابق بیمه مراجعه و لیست ارسالی کارفرما را ملاحظه کنید

  140. Man می گوید

    سلام ی نفر میتونه از دوتا شرکت بیمه بشه؟؟؟

  141. مدیر سایت می گوید

    باسلام و احترام
    بله تاسقف حق بیمه مشمول

  142. اسماعیل راهداری می گوید

    با سلام بیمه کارگر ساختمانی هستم متوجه شدم از پارسال دو تا از فیش ها رو‌پرداخت نکردم آیا میتونم امسال پرداخت کنم تا از سابقه بیمه ام کم نشود؟ ممنون

  143. hasan می گوید

    ایا میشه ۲سال سابقه بیمه تامین اجتماعی را یدفه پرداخت کرد؟

  144. داریوش می گوید

    سلام.من میخوام خودمو بیمه مشاغل آزاد کنم معاینات اولیه و آزمایشی که اول انجام میشه چقدر هزینه داره؟ممنون میشم پاسخ بدید

  145. Mahkame می گوید

    سلام خسته نباشید
    میخواستم بدونم کسی ک بیمه بیکاری میگیره عیدی هم بهش تعلق میگیره؟
    با تشکر

  146. مدیر سایت می گوید

    باسلام و احترام
    خیر

  147. vatandoost می گوید

    سلام، خسته نباشید ببخشید من در لیست بیمه اسفندماه مبلغ حقوق اشتباه زدم و تایید نهایی آن ارسال شده.چگونه باید اصلاح کنم؟

  148. ن می گوید

    حق مسکن مستمری بگیران نباید به سابقه بیمه ربط بدهن به نظر من یکسان باید پرداخت شود

  149. پریا می گوید

    با سلام
    بیمه شده ی پاره وقت هستم
    اگر نخواهم دیگر برایم بیمه رد شود بنابه دلایلی بااینکه هنوز درهمنجا شاغل هستم باید چکارکنم؟
    ویانخواهم کارفرما دیگر برایم واریز وجه بیمه بپردازد

  150. حسینی می گوید

    سلام روزتون بخیر، کارگاه پیمانکاری است، ببخشید من می بایست برای یکی از کارکنان استراحت پزشکی اعمال می کردم ولی یادم رفت متاسفانه، میخوام بدونم اصلاح میشه بعد از تایید نهایی؟ و اگر اصلاح نشه چ مشکلاتی پیش میاد؟

  151. مدیر سایت می گوید

    باسلام واحترام
    اگر استراحت پرسنل را کارکرد رد کنید ایشان نمی تواند از حقوق خود ازتامین اجتماعی استفاده کندلذا بایستی به نوعی خودتان حقوق وی را تقبل کنید.
    راجع به اصلاح اطلاعاتی ندارم.

  152. پیام می گوید

    سلام خسته نباشید من از طریق سایت میتونم لیست بیمه کارهای مربوط به پروژه های غیرعمرانی روببینم ولی پروژه های عمرانی رو که لیست بیمه رو حضورا میدیم نمیبینم باید چیکارکنم

  153. نامشخص می گوید

    با سلام. شخصی ۶۱ ساله هستم با سه سال سابقه بیمه رانندگان. الان میخاهم کارت هوشمند خود را فعال کنم و کار کنم و نمی خواهم بازنشته شوم. آیا میشود فقط با پرداخت حق بیمه ماهانه تامین اجتماعی کارتم رو فعال کنم یا باید جریمه چند سال رو بدم؟ لطفا زودتر جواب بدید. ممنون

  154. صوفی می گوید

    سلام . بنده اواخر اردیبهشت ماه ۹۸ جهت دریافت هدیه بیمه اقدام کردم و طبق گفته کارگزاری طی ۶۰ روز هدیه به حساب واریز میشه. اما بعد از گذشت ۹۰ روز هنوز واریزی صورت نگرفته. ممنون میشم جهت پیگیری راهنمایی بفرمائید.

  155. مهدی. م می گوید

    سلام. من آبان ماه تا آذر ماه استراحت پزشکی داشتم. کا های اداری را تمام کردم. شماره حساب گرفتن. گفت تا یک ماه واریز میکنن. ولی نزدیک دوماه شد. هیچ پولی واریز نکردن. از کجا باید بفهم که کی واریز میشود

  156. مدیر سایت می گوید

    باسلام
    لازم هست استراحت پزشکی تایید شده توسط شورای پزشکی را به تایید محل کارتان مبنی بر عدم حضور و کارکرد برسانید و سپس به شعبه بیمه خود تحویل دهید.
    درصورتی که کارفرما لیست برای شما نفرستاده می بایست سازمان تامین اجتماعی تاکنون ، هزینه آنرا تاکنون می پرداخته است.

  157. rafie می گوید

    سلام و صبح بخیر ، یه سوالی از حضورتون داشتم ، ما در شرکت کلا ۴ نفریم ، این شرکت داره منحل میشه و ما زیر مجموعه یک شرکت دیگه میشیم ، برای ارسال لیست بیمه اسفندماه ، قسمت ترک کار برای تمامی پرسنل میشه ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ ، و اینکه درماه بعد کارکرد و باید صفر رد بکنه …. سوالم اینه برای ماه بعد همزمان که در این شرکت کارکرد صفر میشه ، امکان بیمه شده پرسنل در آن یکی شرکت هست و میشه لیست و ارسال کرد؟

  158. م ر می گوید

    سلام. من کارگر کارگاه خیاطی هستم.۳ بهمن ۹۸، بیست سال سابقه بیمه من تکمیل شده و درخواست باز نشستگی دادم.با توجه به اینکه نامه ترک کار من به تاریخ ۹۹/۱/۱ می باشد آیا حقوق بازنشستگی من بر اساس سال ۹۹ در نظر گرفته می شود؟ اگر اینطور باشد آیا افزایش حقوق سال ۹۸ به من تعلق می گیرد؟ لطفا راهنمایی ام کنید.
    حق بیمه تا پایان اسفند ۹۸ داده شده.

  159. حسین ریحانی می گوید

    سلام امروز ۲۸اردیبهشت ۹۹است و پورتال ثبت لیست سازمان تامین اجتماعی ارور ۴۰۳میده با توجه به اینکه مرورگرم هم آبدیته .علت را میدانید اگر جواب فوری دهید ممنون میشم

  160. محمد می گوید

    ۵ سال برای سازمانی کار می کردم و از حقوق ام مالیات کم می شد اما بیمه رد نکردن – سوابق و مستندات تحویل ام ندادن – آیا امکان درست کردن بیمه پنج سال هست ممنون

  161. ندا می گوید

    من گواهی کسر از حقوق در سیستم تامین اجتماعی ثبت نمودم اما کد تایید برای شماره همراهم ارسال نشده اگه دوباره گواهی کسر از حقوق را ثبت کنم چه اتفاقی می افتد؟

  162. مصطفی استوار می گوید

    لیست این دوره با شماره پیگیری ۲۱۹۷۹۳۳۵۷ قبلا از طریق همین درگاه بارگذاری شده است. شما می توانید آن را پیگیری نمایید
    چطور رفع ایرادکنم؟

  163. علی می گوید

    ۳سال برای سازمانی کار می کردم و از حقوق ام مالیات کم می شد اما بیمه رد نکردن – سوابق و مستندات تحویل ام ندادن – آیا امکان درست کردن بیمه پنج سال هست ممنون

  164. مدیر سایت می گوید

    باسلام و احترام
    بله به شعبه تامین اجتماعی مراجعه کنید

  165. jalae می گوید

    چرا در ثبت اطلاعت پرسنلم در بارگذاری مدارکش خطا مید شرایط کی اوکی هس ولی اجازه نمیده میزنه خطا در بارگذاری چرا

  166. jalae می گوید

    امکانش هست کد کارگاه غیر فعال شده باشد چون جابجا شدیم

  167. گوهر فرامرزى می گوید

    من حدود ١٠ سال است كهبيمه تأمين اجتماعي با ١٠ روز حقوق بازنشستگي و اصلا از اين بيمه تا بحال استفاده نكرده ام و هر گز هم نخواهم استفاده كرد چون بيمه همسرم كه بيمه صدا و سيما هستند حدود ٣٥ ساله كه استفاده كرده ام چگونه بايد از بيمه تأمين اجتماعي خارج شؤم لطفا راهنمايي كنيد.

  168. فاطمه صفری می گوید

    با سلام واحترام :بازنشسته هستم ولی حقوقم سال ۹۸و۹۷ در نظر گرفته شد البته اداره لیست بیمه ای را هرماه به سازمان نمیدادومبلغ یکملییون ودویست تومان از حقوقم کسر شد سول اینجانب این است لیستی که هرما به سازمان تامین اجتماعی ارسال نمی شود تاثیری روی حقوقم داشت لطفا راهنمایی فرمایید

  169. معصومه می گوید

    با سلام و خسته نباشید ممنون میشم به سوال پیچیده من پاسخ بدین .من دوسال با سمت حسابدار مشغول به کار بودم تو یه شرکت خصوصی که باردار شدم وبه ریسم گفتم نمیتونم بیام سر کار اونم گفت هفته ای یکبار بیا و کار ها رو جمع کن من با مشورت یا همکارم بهش گفتم‌ ادامه میدم و حتی کار ها رو خونه میرم که انجام بدم اما اینبار اون گفت که نه لازم نیست و نیروی جدید میاریمو به تعارف هم گفت از شما در جاهای دیگه بعدا استفاده میکنیم و من ازشون خواستم برام مرخصی زایمان رد کنن تا بتوتم حقوق بگیرم و اونا ۶ماه لیست با کارکر صفر رد کردن و من حقوق گرفتم و دیگه سر کار نرفتم الان با این تفاسیر آیا من مشمول حقوق بودم؟؟ …نکنه حقوق من حرام باشه ؟؟؟مممنون میشم بهم جواب بدین اخه خیلی برام مهمه

  170. مدیر سایت می گوید

    باسلام و احترام
    پرداخت حقوق به عنوان مرخصی زایمان تا ۶ ماه بصورت عادی و ۹ ماه در صورت شکایت به دیوان عدالت اداری بعهده تامین اجتماعی است .
    ضمنا در صورت تمایل بعد ازاین مدت کارفرما باید شما را بکارگیری کند.

  171. رسول قدسی نوجه ده می گوید

    سلام اینجانب در سال ۱۳۷۸/۰۲/۱۳ در شرکت مشغول به کار شده ام ولی شرکت تا سال ۸۹ بیمه رد نکرده امکان ان دارد پرداخت کنم

  172. مدیر سایت می گوید

    سلام
    اگر محل کار ارسال نکرده می توانید به تامین اجتماعی مراجعه و باسوابقی مثل فیش حقوقی و … درخواست کنید

  173. امیر می گوید

    سلام خسته نباشید میخواستم ببینم اگه این ماه بیمه ی منو فعال کنن و واریز کنن آیا تو سابقه م دیده میشه یا باید تا آخر ماه منتظر بنونم

  174. مدیر سایت می گوید

    سلام
    بیمه آبان تا اخر آدر وقت ارسال دارد لذا اگر ارسال شود در دی ماه قابل مشاهده است

  175. مرضیه می گوید

    سلام وقتتون بخیر.اگر یک ماه مبلغ مزایای مستر را بجای ۷/۰۰۰/۰۰۰ریال ۷۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال زده باشم و در ماه بعد رقم را ۷/۰۰۰/۰۰۰ ارسال کنم شرکت مشمول جریمه می شود؟

  176. ... می گوید

    با سلام اگر بخواهیم در پرتال سازمان تامین اجتماعی ثبت کنیم که دیگر کارفرما نیستیم و پرداخت بیمه را متوقف کنیم باید چی کار کنیم ؟؟

  177. علی می گوید

    سلام ببخشید من لیست بیمه رو که اپلود می کنم می نویسه فیلد ماه مشکل دارد این در فرمت txt اتفاق می افته و و قتی با فرمت dbf اپلود می کنم می نویسه شماره کارگاه مشکل دارد. مشکل از کجاست و باید چجوری اصلاحش کنم؟

  178. زهره می گوید

    سلام و وقت بخیر
    من میخواستم قبض صورتحساب پرداخت بیمه را بگیریم . امروز ساعت ۸ که اقدام کرد قبض تا نداد تا الان که ساعت ۱ شب نوروز ۱۴۰۰ هست .
    قبض برای پرداخت بیمه بهمن ۹۹ است . الان چکار میشه کرد که قبض را بگیرم؟
    کسی تجربه داره ممنون میشم راهنمایی کنه

  179. زهراقدیرزاده می گوید

    سلام خسته نباشید من درخواست پرداخت بیمه این ماه رو انجام دادم سپس دریافت برگه مراجعه کردم ولی بجای اینکه یک ماهه بزن دوروزه زده علتش چیست لطفا راهنمایی کنید

  180. شکوری می گوید

    سلام ی سوا داشتم من دریافتی حقوقم ۲ میلیون هستش ولی سابقه بیمه گرفتم زده با سی روز کارکرد وحقوق ۳ میلیون.این قانونیه؟کارفرما این حقوق به بیمه گفته؟

  181. manager می گوید

    سلام
    ممکنه هست اعلام کارفرما براساس جمع حقوق بدون کسورات بوده باشد.

  182. عارفی می گوید

    سلام از چندروز پیش درپرتال سازمانی بیمه خویش فرما نمیتونم حق بیمه رو پرداخت کنم یعنی ایتم های بالای صفحه که درخواست برگ پرداخت بود حذف شده ایا مشکل از سیستمه و باید صبر کنم یا حضوری مراجعه کنم؟ ممنون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.