نرم افزارحسابداری صدگان

نخستین سوپر مارکت مالی تاسیس شد.

0 693

حسابداراپ

مدیر عامل کارگزاری بانک کارآفرین از تاسیس نخستین سوپر مارکت مالی در کشور خبر داد و گفت: هم اکنون در ۷۵ شعبه منتخب بانک کارآفرین خدمات بازار سرمایه به مشتریان ارائه می شود.

.
به گزارش بینا به نقل از بازار سرمایه ، همه خدمات کارگزاری اعم از سفارش حضوری خرید و فروش سهام، خرید و فروش بر خط (آنلاین)، سفارش اینترنتی برای خرید و فروش سهام، صدور و ابطال واحدهای سرمایه گذاری صندوق های تحت مدیریت کارگزاری بانک کارآفرین و سایر خدمات و فعالیت های حوزه بازار سرمایه در شعب تخصیصی بانک کارآفرین انجام می پذیرد.

پندار سیستم

.
مجید عشقی نژاد گفت : کارگزاری بانک کارآفرین به عنوان نخستین کارگزاری بانک بخش خصوصی، اقدام به تاسیس نخستین سوپر مارکت مالی کرده است تا سهامداران بتوانند فعالیت های خود را گسترش دهد.

.
مدیر عامل کارگزاری کارآفرین افزود: با توجه به اینکه یکی از اولویت های این کارگزاری به عنوان یکی از اجزاء زنجیره ارزش بانک کارآفرین، تلاش در جهت افزایش فرهنگ سهامداران در کل کشور و ارتقاء موقعیت خود در بازار مالی ایران است، این نمایندگی در شعب بانک کارآفرین ایجاد شده است تا خدمات لازم را به تمام مشتریان در تمام نقاط کشور ارائه کند.

.
عشقی نژاد با اشاره به شعب تخصیص یافته برای ایجاد سوپرمارکت مالی خاطرنشان کرد: تعداد شعب فعلی مجری این طرح، ۷۵ شعبه بانک کارآفرین در سراسر کشور است که امیدواریم با برگزاری دوره های آموزشی لازم، بتوانیم شعب این بانک را برای ارائه خدمات بازار سرمایه افزایش دهیم

.

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.