نرم افزارحسابداری صدگان

روش جدید ثبت‌نام از متقاضیان وام اشتغال

2 599

حسابداراپ

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با تاکید بر اینکه در صورت تایید کارگروه اشتغال، منابع جدیدی به بخش قرض‌الحسنه در سال‌جاری اختصاص می‌یابد، از حذف دوره زمانی ثبت‌نام متقاضیان تسهیلات اشتغال در صندوق مهر امام رضا (ع) خبر داد.

.
به گزارش بینا، غلامرضا مصطفی پور در زمینه جدیدترین اقدامات صورت گرفته برای آغاز ثبت نام از متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال در صندوق مهر امام رضا (ع) به مهر گفت: در یک مقطع زمانی به دلیل شروع به فعالیت صندوق سایت را برای این اقدام تنظیم کرده بودند و نسبت به ثبت نام متقاضیان اشتغال اقدام می شد.

.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با تاکید بر اینکه این روند در حال حاضر متوقف شده است، افزود: بعد از مدتی که اعتبارات صندوق تامین شد این روند ثبت نام به صورت معمول و بدون وقفه وجود دارد و هم اکنون نیز قابل انجام است. همچنین در سفرهای استانی هیئت دولت افراد متقاضی تسهیلات درخواست های خود را ارسال می کنند.

.
مصطفی پور تاکید کرد: متناسب با حجم منابعی که وجود داشته باشد از افراد دعوت به عمل می آید و نسبت به پرداخت تسهیلات به آنها اقدام می شود.

.
وی ادامه داد: ما باید بتوانیم به نحوی برنامه ریزی کنیم که پذیرش طرح ها به صورت کاملا مکانیزه و سیستماتیک باشد، به نحوی که تا ۸۰ درصد ثبت نام ها و تقاضاها در سیستم قابلیت پالایش داشته باشد.

پندار سیستم

.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در زمینه وضعیت زمان پرداخت تسهیلات از ثبت نام تا دریافت آن توسط متقاضیان، گفت: این موضوع بستگی به اسناد و مدارک متقاضی دارد، اما اگر همه چیز کامل باشد و طرح به صورت نهایی شده ارائه شود، کمتر از ۱۵ روز نخواهد بود.

.
مصطفی پور تصریح کرد: با این حال ما با مسائلی از قبیل آماده نبودن طرح ها و نامشخص بودن حجم تقاضای تسهیلات و اجرای طرح ها مواجه هستیم. همچنین واقعی نبودن اشتغال طرح ها و یا اینکه واجد شرایط نبودن اشتغال معرفی شده برای دریافت تسهیلات نیز از دیگر موانع موجود در این بخش تلقی می شود.

.
به گفته وی، این مسائل باعث تاخیر در روند پرداخت تسهیلات اشتغالی می شود، ضمن اینکه افرادی که از بیمه تامین اجتماعی برخوردار هستند نیز امکان استفاده از تسهیلات اشتغال را نخواهند داشت.

.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در مورد افزایش میزان اعتبارات قرض الحسنه در سال جاری، بیان داشت: در لایحه بودجه برای این منظور میزان اعتبار مشخصی پیش بینی نشده است که چه مبلغی برای صندوق باشد؛ از اینرو برای طرح ها به صورت کلی یک مبلغی در نظر گرفته شده است.

.
مصطفی پور تاکید کرد: برای این منظور یک حالت کلی برای بانکها در نظر گرفته شده است ولی بازهم میزان اختصاص منابع بانک ها به صندوق، بستگی به نظر کارگروه اشتغال دارد.

 .

محل تبلیغ شما

2 نظرات
  1. حباب می گوید

    با سلام وخسته نباشيد ميخواهم وام خود اشتغالي بگيرم اما نميدونم چه مداركي نياز دارد لطفا كمكم كنيد

  2. asad می گوید

    وام حیله گریست,وامها یا سودش بالاست ونگاه داشتن پول مردم,یا بهانه میارن بخاطر اینکه بانک پول نداره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.