نرم افزارحسابداری صدگان

بررسی وضعیت سنگ ‌آهنی‌ها بعد از عید

0 571

حسابداراپ

جمشید پژویان دربرابر این سئوال که با توجه به تعیین ۳۰ درصدی حقوق دولتی از معادن گل گهر و چادرملو توسط نمایندگان ویژه رئیس جمهور و برنامه شورای رقابت در تهیه دستورالعملی در این زمینه، موضوع مهم سنگ آهن با چه وضعیتی روبرو خواهد شد، پاسخ داد:

.

شورای رقابت طبق جلسه ۱۴ اسفند، مصوبه ای دارد که طی آن تهیه دستورالعملی پیشنهادی را به مرکز ملی رقابت داده تا مورد بررسی قرار گیرد، اما دراین میان نکته بسیار مهمی وجود دارد.

 .

وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل عدم اطلاع رسانی که در کل وجود دارد برخی از وزرا آشنایی کاملی با وظایف شورای رقابت ندارند. این موضوع باعث ایجاد تداخل می شود اما با توجه به دستورالعملی که اخیرا” با همکاری وزاری محترم اقتصاد و دادگستری تهیه شده، راه حلی برای آن پیدا شده و موضوع قیمت گذاری انواع محصولات بر طرف خواهد شد.

پندار سیستم

 .

این مقام مسئول در واکنش به این سئوال که راه حل مدنظر چیست؟ گفت: اجازه بدهید بعد از نهایی شدن جزئیات آن اعلام شود ولی مقرر شده وزیر محترم اقتصاد گزارشی را در مورد امور اختیارات و وظایف شورای رقابت به رئیس جمهور بدهد تا دخالت ها کم شود. رئیس جمهور هم بعد از نهایی شدن به کلیه قوای مجریه ابلاغ خواهد کرد که طبق وظایف قانونی شورای رفتار کنند.

 .

پژویان در برابر این نکته که با این اوصاف موضوع سنگ آهنی ها و تعیین حقوق دولتی آنها به بعد از نهایی شدن این گزارش و ابلاغ رئیس جمهور موکول خواهد شد، توضیح داد:قاعدتا” باید این طور باشد و این موضوع به بعد از عید موکول می شود.

 .

منبع : فارس

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.