نرم افزارحسابداری صدگان

هشداربانک مركزي به بانك ها

0 637

حسابداراپ

بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران ۲۸ بانک و موسسه مالي و اعتباري دولتي و خصوصي را با بيش از ۲۵ هزار خودپرداز موظف کرد تا در ايام تعطيلات نوروز فعال باشند در غير اين صورت جريمه مي شوند.

.

به گزارش واحد مرکزي خبر، مدير اداره نظامهاي پرداخت بانک مرکزي با اشاره به فراهم شدن امکان رصد همه خودپردازهاي نصب شده در سراسر کشور در مرکز نظارت و کنترل بانک مرکزي گفت : بانک هايي که خودپردازهاي آنها دچار نقص در خدمات رساني باشند ، جريمه خواهند شد.

 .

ناصر حکيمي افزود: علاوه بر شعب کشيک بانک ها ، ميزهاي امداد خودپردازها در همه بانک هاي دولتي و خصوصي بايد فعال و اماده برطرف کردن مشکل و تامين چک پول و اسکناس در خودپردازها باشند.

 .

بر اساس تازه ترين گزارش بانک مرکزي ۲۸ بانک دولتي و خصوصي و موسسه مالي و اعتباري حدود ۱۷۱ ميليون کارت بانکي صادر کرده اند.

 .

پندار سیستم

اين بانکها و موسسات مالي و اعتباري براي اين تعداد کارت ۲۵ هزار و ۴۶۵ خودپرداز و حدود دو ميليون پايانه فروش نصب و فعال کرده اند.

 .

در اخرين گزارش بانک مرکزي بيشترين کارت بانکي را با نزديک به ۳۸ ميليون قطعه، بانک ملت صادر کرده است.

 .

بانک هاي ملي و صادرات به ترتيب با حدود ۲۷ ميليون و ۲۵ ميليون کارت بانکي در جايگاه بعدي قرار دارند.

 .

بنابرآمار بانک مرکزي بيشترين خودپرداز نصب شده با حدود ۵۵۰۰ دستگاه متعلق به بانک ملي است و پس از ان بانکهاي صادرات و ملت به ترتيب بابيش از ۳۶۰۰ و ۳۰۰۰ دستگاه بيشترين خودپرداز نصب شده را دارند.

 .

در اين گزارش همچنين بانک صادرات با نصب حدود ۳۸۱ هزار دستگاه بيشترين پايانه فروش نصب شده را دارد و بانکهاي ملي و ملت با حدود ۳۶۰ هزار و ۳۱۲ هزار دستگاه به ترتيب در جايگاه بعدي قرار دارند.

 .

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.