نرم افزارحسابداری صدگان

سود سهامداران سهام عدالت تا پایان سال پرداخت می‌شود.

0 969

حسابداراپ

در صورت انجام اقدامات لازم از سوی شرکت‌های مربوطه، سود سهامداران سهام عدالت تا پایان سال پرداخت می‌شود.

به گزارش  سازمان بورس و اوراق بهادار، حسین فهیمی مدیرعامل شرکت سپره‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه درباره زمان واریز سود سال ۹۸ سهام عدالت افزود: امکان واریز سود سهام عدالت افرادی که روش سرمایه‌گذاری غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند، از سوی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: هر کدام از ۳۶ شرکت سرمایه‌گذاری استانی و ناشران بورسی که برای واریز سود مشمولان سهام عدالت، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی را انتخاب کرده باشند، این سود بر اساس شماره حساب اعلام شده در سجام واریز خواهد شد.

پندار سیستم

فهیمی اظهار داشت: اگر چنانچه مشمول سهام عدالت بخواهد سود خود را به صورت متمرکز دریافت کند و خود به دنبال سود شرکت‌ها نرود، تنها راه این اقدام، ثبت‌نام در سامانه سجام است تا از این طریق قادر باشیم، سود سهامداران را پرداخت کنیم.

مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه سود سهام عدالت تا پایان سال جاری به حساب سهامداران پرداخت می‌شود یا خیر؟ گفت: این موضوع بستگی به فعالیت شرکت‌ها دارد، هر کدام از شرکت‌های سهام عدالت که برای پرداخت سود، شرکت سپرده‌گذاری را انتخاب کنند و اقدامات لازم را برای این فعالیت انجام دهند، سود سهامداران را تا پایان سال پرداخت می‌کنیم.

فهیمی خاطرنشان کرد: اکنون بالغ بر ۱۲۰ شرکت حاضر در بورس، سود خود را از طریق شرکت سپرده گذاری برای سهامداران واریز کرده‌اند و امسال بالغ بر ۲۷ میلیون نفر از طریق سامانه جامع توزیع سود، سود سالانه را دریافت کرده‌اند.

وی اظهار داشت: مشمولان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند، باید هرچه زودتر نسبت به ثبت نام در سجام اقدام کنند.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.