نرم افزارحسابداری صدگان

فراگیری قوانین و مقررات مالیاتی بصورت رایگان

1 684

حسابداراپ

سازمان امور مالیاتی کشور طی اطلاعیه ای آمادگی خود را برای آموزش رایگان قوانین و مقررات مالیاتی برای تمامی تشکلهای صنفی و فعالان اقتصادی سراسر کشور اعلام کرد.

 

پندار سیستم

به گزارش ایسنا،‌ به نقل از رسانه مالیاتی ایران، با توجه به تاکید رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور بر ضرورت برنامه ریزی و آموزش قوانین و مقررات مالیاتی برای مودیان مالیاتی، تمهیدات ویژه جهت تحقق این مأموریت اساسی صورت گرفته و دفتر آموزش سازمان متبوع به عنوان متولی این امر آمادگی خود را جهت همکاری لازم با فعالان اقتصادی و تشکل‌های صنفی کشور به منظور ارایه آموزشهای موردنظر در قالب اعزام اساتید خبره و مورد تأیید، محتوای آموزشی و برگزاری کارگاه های آموزشی خاص اعلام می دارد.

براساس این اطلاعیه، علاقه‏‌مندان می توانند با شماره های ۳۳۹۶۷۵۵۰ و ۳۳۹۶۷۴۷۹ تماس حاصل نموده و یا درخواست های کتبی را به شماره نمابر ۳۳۹۶۷۵۲۶ ارسال کند.



محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. علی تیمورزاده می گوید

    آیا کسی که کارت بازرگانی خود را در مقابل وجه ناچیزی بطور محضری و وکالتی به یک تاجر واگذارکرده و حال بعد از چندسال مالیات میلیاردی برایش آمده میتواند به عنوان فرار مالیاتی وعدم بی اطلاعی بنده از ایشان شکایت کند و به چه طریقی عمل کند!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.