نرم افزارحسابداری صدگان

کارت ملی وثیقه وام میلیاردی

1 972

حسابداراپ

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری جزئیات پرداخت وام اشتغال به روستاییان تا سقف ۴ میلیارد تومان با کارمزد ۳ درصد را تشریح کرد و گفت: وثیقه این وام کارت ملی است.


به گزارش تسنیم، سید ابوالفضل رضوی از پرداخت تسهیلات ویژه برای رونق تولید و اشتغال درروستاها خبر داد و آن را  گامی در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: این تسهیلات به شرکت های تعاونی روستایی پرداخت می شود و سقف آن ۴ میلیارد تومان و کارمزد آن ۳ درصد است.

وی گفت: در اجرای این طرح، سهم آورده یک شرکت تعاونی با عضویت ۲۰ خانوار۴۰ درصد و سقف تسهیلات آن ۷۵۰ میلیون تومان است، اما اگر تعداد اعضاء به ۵۰ خانوار افزایش یابد، سقف تسهیلات به یک میلیارد تومان افزایش و سهم آورده اعضاء به ۳۵ درصد ،کاهش خواهد یافت.

پندار سیستم

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری اظهار داشت: اگر تعداد اعضاء شرکت تعاونی به ۱۰۰ خانوار افزایش یابد، سقف تهسیلات ۲ میلیارد تومان و سهم آورده اعضاء ۳۰ درصد خواهد بود و اگر شمار اعضاء به ۱۵۰ خانوار برسد، سهم آورده اعضاء به ۲۵درصد کاهش و سقف تسهیلات به۳ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

وی سقف تسهیلات قابل پرداخت به یک شرکت تعاونی با عضویت ۲۰۰ خانوار را ۴ میلیارد تومان و سهم آورده اعضاء را فقط ۲۰ درصد اعلام کرد.

وی وثیقه این تسهیلات را کارت ملی اعضاء  شرکت  اعلام کرد و گفت: در اجرای این طرح تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده و در استاهای یزد و خراسان رضوی استقبال خوبی از طرح شده است.

به گفته رضوی اعضاء تعاونی لازم نیست ساکن یک روستا باشند ولی حتما باید واحد تو لیدی خود را در روستا راه اندازی کنند.



محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. مهرانگیز می گوید

    باسلام
    خب اگر نتونست اقساط وام رو پرداخت کنه چه اتفاقی میوفته؟ وام دهنده چطور و از کدام ضمانت اقساط پرداخت نشده رو وصول میکنه؟
    اگر این طرح اصولی و معتبر هست چرا برای بقیه موارد مثل وام ازدواج وام خودرو و غیره تصویب نمیشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.