نرم افزارحسابداری صدگان

گواهي هاي سهام آنلاين توزيع مي شود.

0 836

حسابداراپ

از اين پس گواهينامه هاي سهام به سهامداران، از طريق سامانه سرت ديسترو (CERT DISTRO) به صورت غير حضوري توزيع خواهد شد.


پندار سیستم

مدير امور ناشران شركت سپرده گذاري مركزي اوراق بهادار و تسويه وجوه از راه اندازي سامانه توزيع آنلاين گواهي هاي سهام خبر داد و گفت: گواهينامه هاي سهام از اين پس به سهامداران، از طريق سامانه سرت ديسترو (CERT DISTRO) و به صورت غيرحضوري توزيع خواهد شد.

به گزارش  ايرنا، مطهره مروج افزود: از اين پس گواهينامه هاي سهام به سهامداران، از طريق سامانه سرت ديسترو (CERT DISTRO) به صورت غير حضوري توزيع خواهد شد.
وي با تاكيد بر تلاش هاي انجام گرفته در چند سال اخير براي تسهيل ارايه خدمات به سهامداران گفت: با راه اندازي اين سامانه، پس از مراجعه سهامداران به يكي از ۲۰ دفتر منتخب پيشخوان دولت در سراسر كشور و ثبت تقاضا براي صدور گواهي سهام، مراحل اداري و قانوني در اين خصوص انجام شده و در پايان، اطلاعات مورد نياز براي مراجعه به اينترنت و دريافت برگ سهام از طريق پيامك براي ايشان ارسال مي شود.
وي خاطر نشان كرد: پيش از اين سهامداران پس از ارايه درخواست خود براي خدماتي مانند اصلاح مشخصات، فقدان برگ سهام، انتقال قهري سهام و هر گونه نقل و انتقال بايد براي دريافت گواهي سهام مجدداً به شركت سپرده گذاري مراجعه مي كردند كه با راه اندازي اين سامانه مي توانند با مراجعه به سايت اينترنتي سامانه توزيع گواهي سهام و ارايه اطلاعات درخواستي، گواهي سهام خود را دريافت كنند.
مروج افزود: تمهيدات خاصي براي حفظ امنيت و صحت اطلاعات در اين سامانه در نظر گرفته شده است و اميدواريم با بهره مندي از قابليت هاي بسيار زياد سامانه نت كلير(NetClear) بتوانيم ضمن بالا بردن سرعت و دقت، خدمات را آسانتر به مشتريان ارايه كنيم.
پيش از اين گواهينامه هاي ناشي از معاملات اوراق بهادار از سال ۱۳۹۰ به صورت الكترونيكي در اختيار معامله كنندگان قرار مي گرفته است.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.