نرم افزارحسابداری صدگان

ارتقاء امنيت بازار سرمايه با امضاي ديجيتال

0 562

حسابداراپ

علي صالح آبادي از انجام مقدمات اجراي مركز مياني امضاي ديجيتال در بازارسرمايه خبر داد و گفت: با راه اندازي اين سامانه امنيت كار در بازار سرمايهارتقاء خواهد يافت و سرمايه گذاران با امنيت بيشتري در بازار بورس، سرمايهگذاري خواهند كرد.


به گزارش شبكه اخبار اقتصادي و دارايي (شادا)، رئيس سازمان بورس و اوراق بهادار در نشست خبري وزارت اقتصاد كه به مناسبت پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي برگزار شد گفت: تا پايان امسال مركز مياني امضاي ديجيتال در بازار سرمايه راه اندازي خواهد شد.
وي از بررسي و تهيه دستورالعمل هاي مربوط به اوراق استثنا و اسناد خزانه اسلامي خبر داد و ابراز اميدواري كرد اولين بسته معاملات مربوط به اسناد خزانه اسلامي به ارزش يكصد ميليارد تومان تا پايان سال جاري منتشر شود.
صالح آبادي در بخش ديگري از سخنان خود در خصوص وضعيت بازار گفت: هماهنگي هاي خوبي شكل گرفته و سازمان خصوصي سازي كه عرضه كننده سهام دولت است عرضه هاي آينده خود را با هماهنگي بورس تهران و فرابورس انجام خواهد داد.
وي در پايان سخنان خود از عرضه سهام هلدينگ سيمان بانك ملي، آهن و فولاد ارفع، فولاد هرمزگان، برق عسلويه مپنا و پالايشگاه كرمانشاه خبر داد.


 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.