نرم افزارحسابداری صدگان

رشد شاخص بازار بورس منطقی است.

0 571

حسابداراپ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره رکورد شکنی ها شاخص بازار بورس در هفته های اخیر،گفت: عدم جذابیت بازارهای موازی مانند ارز، طلا و مسکن باعث شده نقدینگی های سرگردان به بازار بورس سوق داده شوند و با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی ادامه رشد شاخص بورس امکان پذیر است.


به گزارش روابط عمومی مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی؛ محمد حسن نژاد عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در گفت و گو با مجلس نیوز گفت: افزایش شاخص بورس در ماههای گذشته متاثر از عوامل مختلفی بوده است.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید توجه داشت در صورتی که بازار سرمایه بازده خوبی برای سرمایه گذاران داشته باشد استقبال از این بازار بیشتر خواهد شد و این موضوع در افزایش رشد شاخص بورس موثر خواهد بود.

پندار سیستم

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: در حال حاضر عدم جذابیت در بازارهایی مانند ارز، طلا و مسکن که با بازار بورس کشور موازی است، باعث شده که نقدینگی سرگردان موجود در این بازارها به بازار بورس کشور سوق داده شود که این موضوع نیز در افزایش شاخص بورس تاثیر گذار خواهد بود.

حسن نژاد ادامه داد: باید توجه داشت که شاخص بورس برآیند رفتار کلی سهام است و از یک یا دو سهم خاص تاثیر نمی پذیرد و چند سهام نمی تواند شاخص بورس را برای مدت زمان زیادی تغییر دهد.

وی به خریداران سهام توصیه کرد: سرمایه گذاران و خریداران سهام توجه داشته باشند در زمان افزایش، ثبات و کاهش شاخص بازار بورس به سهام با ریسک بالا اعتماد نکنند.

حسن نژاد ادامه داد: با توجه به اتفاقات کلان اقتصادی و سیاسی احتمال افت شدید شاخص بورس در روزهای آینده کم خواهد بود و پیش بینی می کنم شاخص بازار سرمایه رشد داشته باشد.

عضو ناظر شورای پول و اعتبار یاد آور شد: در هر صورت باید شرایطی فراهم کرد که نقدینگی های سرگردان به بازارهای کاذب سوق پیدا نکند.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.