نرم افزارحسابداری صدگان

مخالفت مجلس با بازنگری لایحه اخذ مالیات ازخانه های خالی

0 686

حسابداراپ

عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی برای ارائه جایگزین طرح مسکن مهر تعلل می‌کند،گفت: مجلس با بازنگری در لایحه اخذ مالیات از خانه‌های خالی از سکنه کاملا مخالف است.


مجید جلیل سرقلعه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به نظر دولت در مورد بازنگری در لایحه اخذ مالیات از املاک خالی از سکنه، گفت: در شرایط فعلی مشاهده می‌شود که خانه‌های خالی و زمین‌های گران قیمتی در کشور وجود دارد که بدون استفاده رها شده‌اند، لذا اخذ مالیات از این واحدهای مسکونی ضروری به نظر می‌رسد.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی، افزود: در تمامی کشورهای دنیا اخذ مالیات، کمکی برای دولت‌ها محسوب می‌شود که می‌توانند بسیاری از هزینه‌های خود را جبران کنند.

پندار سیستم

وی تصریح کرد: مجلس با بازنگری در لایحه اخذ مالیات از خانه‌های خالی از سکنه کاملا مخالف است.

جلیل سرقلعه در مورد طرح‌های جایگزین مسکن مهر، اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی در جلسات گذشته کمیسیون عمران مجلس عنوان می‌کرد که طرح جایگزین مسکن مهر را به مجلس ارائه خواهد کرد، اما تاکنون به وعده‌های خود عمل نکرده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: مجلس به هیچ عنوان با نام مسکن ارزان قیمت مشکلی ندارد، اما دولت موظف است برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه مسکن با قیمت مناسب تهیه کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس، خاطر نشان کرد: متاسفانه وزارت راه و شهرسازی برای ارائه جایگزین طرح مسکن مهر تعلل می‌کند، اما مجلس در این خصوص پافشاری‌های لازم را انجام خواهد داد.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.