نرم افزارحسابداری صدگان

تالار شیشه ای از فاز استراحت خارج شد.

0 637

حسابداراپ

در داد و ستدهای سومین روز زمستان ، تالار حافظ پس از چند روز استراحت بازهم به مدار رشد بازگشت و با صعود هزار و ۹۸ واحدی توانست کانال ۸۸هزار واحدی را بازپس بگیرد.


در داد و ستدهای سومین روز زمستان ، تالار حافظ پس از چند روز استراحت بازهم به مدار رشد بازگشت و با صعود هزار و ۹۸ واحدی توانست کانال ۸۸هزار واحدی را بازپس بگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سهام (سنا)، در داد و ستدهای روز سه شنبه سرمایه گذاران بیش از یک میلیارد و۸۶۷  میلیون برگه سهم و حق تقدم را در بازار داد و ستد کردند که ارزش این معاملات بیش از ۵هزار و ۶۸۳ میلیارد ریال بود که در ۱۳۹ هزار و ۴۹۴ نوبت انجام شد.

همچنین ارزش بازار نیز از رقم ۴۳۱ هزار میلیارد تومان عبور کرد. نمادهای هلدینگ خلیج فارس ، ملی مس، فولاد مبارکه، هلدینگ پارسیان، تاپیکو ، سرمایه گذاری معادن و فلزات و مخابرات با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص رشد هزار و ۹۸ واحدی این متغیر را سبب شدند تا دماسنج بازار در این روز عدد ۸۸ هزار و ۱۵۵ واحد را ثبت کند.

پندار سیستم

همچنین روز سه شنبه گروه مالی با معامله بیش از ۸۸۲ میلیون برگه سهم به ارزش ۶۴۰ میلیارد ریال در صدر برترین گروه های صنعت قرار گرفت. بانکها نیز رتبه دوم و خودرویی ها در رتبه سوم برترین ها نشستند.

صدرنشینی بازار نیزبا بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای دارویی رازک، سیمان اصفهان،شهد،قند لرستان،قند مرودشت ،نیرو ترانس و کاشی و سرامیک حافظ بود.

در مقابل نمادهای کمک فنر ایندامین، مهرکام پارس،سایپا دیزل،حمل و نقل پتروشیمی ،نورد آلومینیوم،قطعات اتومبیل ایران و کشت و صنعت چین چین با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات قرار گرفتند.

سنگین ترین صف های خرید نیز در نمادهای مپنا، ملی انفورماتیک، پتروشیمی شازند،داروسازی زهراوی، فولاد مبارکه اصفهان،هلیدنگ خلیج فارس و فولاد آلیاژی ایران تشکیل شد.

این در حالی است که سهامداران پلی اکریل، شیشه همدان، سایپا دیزل، بانک ملت،ایران خودرو دیزل، بین المللی توسعه ساختمان و مهرکام پارس با سنگین ترین صف های فروش را برای خروج از این نمادها تشکیل دادند.

در پایان معاملات امروز نماد بانک صادرات با معامله بیش از ۴۲۱ میلیون سهم به ارزش ۴۹۱ میلیارد ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات را ثبت کرد. پس از آن نماد بیمه آسیا ، بانک ملت، بانک تجارت و گروه بهمن بیشترین حجم معاملات و نماد بانک ملت ، بانک تجارت ، بیمه آسیا و فولاد مبارکه بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.