نرم افزارحسابداری صدگان

دلایل رکوردشکنی های بورس/پیش بینی بازار سهام در هفته های آینده

0 546

حسابداراپ

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به تداوم روند صعودی شاخص بورس در هفته های آینده،گفت: از عوامل اثرگذار بر روند آتی بازار بورس می توان به کاهش نرخ ارز، حاشیه سود شرکت ها و کاهش فشارهای سیاسی و رونق نسبی اقتصاد اشاره کرد.


الیاس نادران در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت در تشریح دلایل رشد شاخص بورس کشور، گفت: می توان از عوامل تاثیر گذار در روند رو به رشد شاخص ها در ماه های اخیر رارونق نسبی اقتصاد و کاهش فشارهای سیاسی دانست  که مجموع آنها در هر لحظه تعیین کننده رشد یا افت شاخص هستند.

پندار سیستم

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: افزایش قیمت ارز در سال گذشته باعث بالا رفتن قیمت دارایی های برخی شرکت هایی که  تاثیرگذار بر بازار بورس بود مانند شرکتهای پتروشیمی شد ومی توان این امر را  یکی از دلایل مهم در رشد شاخص بورس در ماه های گذشته دانست.

نادران گفت: ترکیبی از مولفه ها مانند نرخ ارز، حاشیه سود شرکت ها و سیاست های اقتصادی که در بودجه تبلور پیدا می کند در شاخص بورس تاثیر گذار است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه رشد شاخص‌های بورس نشان دهنده این موضوع است که این بازار به شرایط آرمانی خود بازگشته و می‌توان به آینده اقتصادی کشور امیدوارتر بود، تصریح کرد: با توجه به عوامل مذکور و شرایط اقتصادی کشور می توان پیش بینی کرد شاخص بورس در آینده روند صعودی خود را ادام دهد و شاهد رشد شاخص ها باشیم.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.