نرم افزارحسابداری صدگان

مشکل ال سي ونقل و انتقال ارزبه زودی حل می‌شود.

0 699

حسابداراپ

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تاثیر مثبت مذاکرات هسته ای بر اقتصاد کشور ،گفت:موفقیت در مذاکرات هسته ای اقتصاد کشور را رونق و در رفع مشکلات در زمینه گشایش ال سی و نقل و انتقال پول تاثیر بسزایی دارد.


رحیم زارع در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت گفت: در سال های گذشته کشور تحریم های ناجوانمردانه دشمنان را به ویژه در زمینه اقتصادی تجربه کرده است و توانسته در برابر این تحریم ها مقاومت کند اما نباید فراموش کرد که رفع تحریم ها نیز می تواند رونق اقتصادی کشور را شتاب بیشتری دهد.

پندار سیستم

نماینده آباده، خرم بید و بوانات در مجلس شورای اسلامی درباره تاثیر مذاکرات هسته ای ایران با گروه ۱+۵ بر اقتصاد کشور افزود: باید پذیرفت شرط اولیه موفقیت و پویایی در اقتصاد تعامل با جهان است لذا توافق صورت گرفته در مذاکرات هسته ای ایران با گروه ۱+۵ در رونق اقتصادی کشور نقش مهمی دارد.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: البته باید دقت داشت که برخی از تاثیرات مذاکرات هسته ای ایران با گروه ۱+۵ در اقتصاد جنبه روانی دارد لذا باید دولت در این زمینه به مردم اطلاع رسانی کند.

زارع درباره رشد شاخص بورس گفت: باید دقت داشت یکی از عواملی که کشورهای خارجی را متقاعد کرده است  که ایران در برابر تحریم ها اقتصادی مقاوم است همین موفقیت نسبی بازار سرمایه کشور بوده است.

وی ادامه داد: در هر صورت با توجه به تعامل سازنده ای که با جهان صورت گرفته است امیدوارم مشکلات و موضوعات مهم اقتصادی مانند سوئیفت، گشایش ال سی و تسهیل در نقل و انتقال پول حل شود و با مدیریت، برنامه ریزی و راهبردهای صحیح زمینه ارتقاء رشد اقتصادی و افزایش اشتغال فراهم شود و از طرفی این توافقنامه شرایط را برای رفع کل تحریم ها از جمله تحریم فروش نفت فراهم کند.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.