نرم افزارحسابداری صدگان

نتایج مثبت برون سپاری ارزی در بلند مدت

0 553

حسابداراپ

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه لغو پیمان سپاری ارزی دغدغه تولید کنندگان را رفع می کند، گفت: اگر نگاه بلند مدت داشته باشیم بسیار از نگرانی ها رفع می شود و ممکن است نتایج مشوق های صادراتی را در سال جاری مشاهد نکنیم اما در آینده شاهد نتایج مثبت آن خواهیم بود.


بهروز نعمتی در گفت و گو با خانه ملت با اشاره به لغو پیمان‌سازی ارزی و مجوز استفاده از ارز صادرات در واردات و چرخه تولید تصریح کرد: این موضوع یک گام مثبت و بسیار مناسب برای رفع مشکلات مجموعه صنعت و اقتصاد کشور است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: لغو پیمان سازی ارزی دغدغه ها و نگرانی های بخش تولید مبنی بر تامین قطعات و مواد اولیه مورد نیاز برطرف می شود و شاهد رونق در این بخش خواهیم بود.

پندار سیستم

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در بخش دیگری از اظهاراتش درباره لغو معافیت مالیاتی صادرکنندگان گفت: موضوعی که اهمیت دارد درآمده های ارزی است که از محل صادرات حاصل می شود.

وی با بیان اینکه در بسیاری از کشورها به ویژه در کشورهای توسعه یافته از صادرکنندگان مالیات دریافت نمی کنند، ادامه داد: لغو معافیت مالیاتی صادرکنندگان یکه نقطه مثبت است و باید بپذیریم که امروز کشور نیازمند یک تحول در عرصه اقتصاد صادراتی است.

این نماینده مردم در مجلس نهم با اشاره به افق تراز تجاری با توجه به لغو پیمان سپاری ارزی و دریافت مالیات صادرکنندگان، گفت: نباید مقطعی فکر کرد بلکه باید نگاه بلندمدت، ریشه ای و بنیادی داشت؛ ضمن اینکه باید به سمتی حرکت کنیم که تنها اقتصاد امروز کشور را نبینیم و نگاهی به فرداهای کشور نیز داشته باشیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: اگر قرار است اتفاقی در اقتصاد کشور رخ دهد و همچنین اقتصاد کشور از تک‌بُعدی بودن یعنی وابستگی شدید به درآمدهای نفتی خارج شود باید در جهت رفع موانع صادرات حرکت کنیم و از توانمندی های بخش صادراتی کشور استفاده کنیم و برای اینکه این توانمندی ها به منصه ظهور برسد قطعا باید مشوق هایی برای صادرکنندگان در نظر گرفته شود و به دنبال نتیجه مثبت در کوتاه مدت نباشیم بلکه اگر نگاه بلند مدت داشته باشیم می تواند نگرانی ها را رفع کند و ممکن است نتایج مشوق های صادراتی را در سال جاری مشاهد نکنیم اما در آینده شاهد نتایج مثبت آن خواهیم بود.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.