نرم افزارحسابداری صدگان

سامانه مرکز تماس جایگزین مناسب معاملات کاغذی

0 708

حسابداراپ

سامانه مرکز تماس اندک نگرانی ها و دغدغه های موجود در مورد مسایل امنیتی مربوط به خرید و فروش سهام را برطرف کرده است.

مدیرعامل کارگزاری سهم آشنا از راه اندازی سیستم سامانه مرکز تماس یا Call Center برای کاهش معاملات کاغذی و حفظ روابط میان کارگزار و مشتریان خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شهریار شهمیری گفت: مرکز تماس مجموعه ای از سخت افزارها و نرم افزارهایی است که به واسطه آن ثبت درخواست های تلفنی مشتریان کارگزاری ها فراهم شده و امکان خرید و فروش سهام با سرعت و سهولت بیشتر انجام می شود. بر همین اساس سهم آشنا با کسب مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار مقرر شد تا جهت رفاه حال سرمایه گذاران و اهمیت انجام معاملات در حداقل زمان، از سامانه مرکز تماس (Call Center ) استفاده کند.


وی با اشاره به اینکه یکی از بسترهای ارتباطی و تعاملاتی در حوزه های مختلف، بستر تلفن است، اظهار داشت: تلفن یک کانال دسترسی محسوب می شود که علاوه بر کانال های دسترسی مانند بستر اینترنت و آنلاین تریدینگ که در بازار سرمایه با کمک آنها خرید و فروش انجام می شود، مورد استفاده قرار می گیرد.


پندار سیستم

شهمیری با تاکید بر اینکه این سیستم قابلیت استناد در مراجع قانونی را دارد، خاطرنشان کرد: از میان کانال های دسترسی در بازار سرمایه، یکی از بسترها که گروه زیادی از سهام داران از آن استفاده می کنند، تلفن است. بازارسرمایه نیز بازار استفاده از فرصت ها و ریسک های به جا است لذا زمان نقش تعیین کننده ای در استفاده از این فرصت ها دارد.


مدیرعامل کارگزاری سهم آشنا اظهار داشت: استفاده از سامانه مرکز تماس اندک نگرانی ها و دغدغه های موجود در مورد مسایل امنیتی مربوط به خرید و فروش سهام را نیز برطرف می سازد، افزود: مشتریان با مراجعه به شرکت های کارگزاری می توانند قرارداد مصوب سازمان بورس و اوراق بهادار را امضا کرده و از بستر ارتباطات و تعاملات تلفنی استفاده کنند .


  بدون اینترنت معاملات خود را ثبت کنید

شهمیری با اشاره بر اینکه کارگزاری سهم اشنا از اولین شرکتهای مجاز به استفاده از call center است در خصوص مزیت های این سیستم گفت : سامانه معاملات با استفاده از مرکز تماس ابزاری جدید در بازار سرمایه است که منافع سرمایه گزاران و کار گزاران را به صورت توام تامین می کند. حتی زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید، می توانید با استفاده از سامانه معاملات مرکز تماس، با امنیت بالا و بدون مراجعه حضوری به خرید و فروش سهام بپردازید.


وی در ادامه این طور توضیح داد : در این سامانه مشتری می تواند پس از عقد قرارداد مربوطه و دریافت نام کاربری و در یافت رمز عبور از دستگاه OTP با شرکت کارگزاری تماس گرفته و به یکی از معامله گران متصل شود. پس از اتصال تماس، معامله گر تمامی مشخصات،گردش حساب و سابقه سفارشات مشتری را بر روی صفحه مانیتور مشاهده می کند و با پرسش سئوالات امنیتی از پیش تعیین شده توسط مشتری ، از صحت کاربر مطمئن می شود. سپس مشتری سفارش معاملاتی خود را به صورت شفاف به معامله گر اعلام و سفارش مربوطه وارد سیستم معاملات می شود و در نهایت معامله انجام می شود.


شهمیری مزیت ویژه استفاده از سامانه مرکز تماس برای شرکت کارگزاری را کمرنگ شدن نقش بایگانی های کاغذی برشمرد و گفت: در این سامانه معاملاتی، نیازی به تکمیل درخواست های خرید و فروش نیست و صدای ضبط شده تماس تلفنی در حکم درخواست خرید و فروش است. لذا نه تنها از طرف مشتری نیاز به تکمیل مکرر درخواست های معاملاتی نیست، بلکه در شرکت کارگزاری نیز نقش بایگانی های کاغذی کمرنگ خواهد شد.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.