نرم افزارحسابداری صدگان

رکود شاخص‌های بورس مقطعی و زودگذر است.

0 510

حسابداراپ

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، با اشاره به مقطعی بودن رکود و کاهش شاخص‌های بورس، گفت: تالار شیشه‌ای در چند روز گذشته با کاهش خیره کننده‌ای مواجه شد، اما به نظر نمی‌رسد این امر تداوم داشته باشد.

 

محمد علیپور در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه بخشی از رکود شاخص‌های بورس به دلایل انتخاباتی مربوط است، گفت: در همینه زمینه‌ها از جمله مسکن، سکه و ارز حالت رکودی مشاهده شده، که بازار بورس کشور نیز از این امر مستثنی نبوده است.

 

نماینده مردم ماکو، چالدران، پلدشت و شوط در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برخی شرکت‌ها با قیمت‌های نجومی در بازار بورس شرکت می‌کنند، افزود: متاسفانه برخی شرکت‌ها و افراد حقوقی با سرمایه‌های نجومی در مزایده‌های بورس شرکت می‌کنند که به دلیل عدم استقبال مردم مجبور به  باز پس گیری سرمایه خود می‌شوند، که این امر نیز یکی از دلایل اصلی رکود تالار شیشه‌ای بورس بوده است.

پندار سیستم

 

وی با اشاره به اینکه کاهش شاخص‌های بورس مقطعی خواهد بود، اظهار کرد: تالار شیشه‌ای بورس در چند روز گذشته با کاهش خیره کننده‌ای مواجه شد، اما به نظر نمی‌رسد این امر تداوم داشته باشد.

 

علی پور در ادامه با انتقاد از عملکرد اقتصادی دولت، تصریح کرد: هرچند دولت در نگاه جامع به همه استان‌های کشور از کارنامه قابل قبولی برخوردار است، اما در مجموع نتوانست از ثروت‌های ماندگار و سرمایه‌های مولد در کشور به خوبی پاسداری کند.

 

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، خاطر نشان کرد: همگان در انتظار دولتی بادرایت و قوی نشسته‌اند تا بتواند اقتصاد در حال مرگ را زنده کرده و امیدی تازه در کشور ایجاد کند.

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.