نرم افزارحسابداری صدگان

تعیین تکلیف اختصاص ۵۰‌درصد از عوارض قانون مالیات بر ارزش افزوده تهران به تلفیق رفت.

0 662

حسابداراپ

تعیین تکلیف موضوع اختصاص ۵۰ درصد از عوارض قانون مالیات بر ارزش افزوده شهر تهران به شاخص‌های توسعه نیافتگی برای بررسی بیشتر با نظرابوترابی‌فرد به کمیسیون تلفیق بودجه ۹۲ واگذار شد.

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خانه ملت و در ادامه بررسی جزئیات بودجه ۹۲، بند الحاقی ۸ در بخش درآمدهای بودجه را پس از بحث و بررسی طولانی و اعتراضات و تذکرات و اخطارهای مکرر نمایندگان، برای رسیدگی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

 

پندار سیستم

در این بند آمده بود: ۵۰ درصد از عوارض موضوع بند الف ماده ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده شهر تهران ماهانه به حساب تمرکز وجوه واریز می‌شود تا براساس شاخص‌های توسعه نیافتگی و جمعیت مطابق ضوابط تبصره دوم ماده ۳۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده توضیح شود.

 

در ابتدای بررسی این بند الحاقی، پیشنهاد حذف کل بند مطرح شد که به تصویب وکلای ملت نرسید و در نهایت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد پس از استماع تذکرات تعدادی از وکلای ملت که خواستار تصویب این بند بودند اصل آن را به رأی گذاشت چرا که مقایر برنامه‌ پنجم و نیازمند دو سوم آرای نمایندگان بود.

 

نمایندگان مجلس نیز با ۱۱۳ رأی موافق، ۴۰ رأی مخالف و ۱۷ رأی ممتنع از ۱۹۹ نماینده حاضر در جلسه با این بند مخالفت کردند، بر این اساس رئیس جلسه آن را مراعا گذاشت و برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع داد.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.