نرم افزارحسابداری صدگان

توقف نماد ۱۱ شرکت فرابورسی به دلیل عدم ارائه اطلاعات

0 778

حسابداراپ

رئیس نظارت بر ناشران فرابورسی گفت: نماد ۱۱ شرکت فرابورسی در بازارهای اول و دوم به دلیل منتشر نکردن اطلاعات مورد نظر سازمان بورس و اوراق بهادار متوقف است.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از (سنا)، علی بیک زاده با بیان اینکه نماد ۱۱ شرکت فرابورسی در بازار اول و دوم به دلیل منتشر نکردن اطلاعات مورد نظر سازمان بورس و اوراق بهادار متوقف است، اظهارداشت: به طور معمول نماد شرکت‌ها با توجه به اعلام پیش بینی جدید، تعدیل بودجه سالانه و یا برگزاری مجامع سالانه متوقف می‌شوند که در صورت ارائه به هنگام نتایج مجامع و اعلام پیش بینی‌ها، زمان توقف نماد طولانی نخواهد بود.

 وی با بیان اینکه برنامه و هدف کلی سازمان بورس شفاف سازی و بازگشایی نمادها است، افزود: هم اکنون وضع دو نماد بیمه دی و پالایشگاه نفت تهران در بین سایر نمادها متوقف شده، متفاوت است که سازمان بورس برای رفع مشکل و بازگشایی آن ها در تلاش است.

پندار سیستم

رئیس نظارت بر ناشران فرابورسی با اشاره به گذشت ۱۶۵ روز از تعطیلی نماد بیمه دی گفت: بیمه دی علیرغم پیگیری ها و مکاتبات مکرر به بهانه تغییر هیئت مدیره، پیش بینی سال ۹۲ خود را ارائه نکرده است.

وی تصریح کرد: اسفند ماه سال گذشته اعضای هیئت مدیره بیمه دی به کمیته تخلفات دعوت شدند و نکات لازم درخصوص وضعیت نماد این شرکت به آنان ارائه شد.

وی اضافه کرد : در صورت عدم ارائه پیش بینی های سال ۹۲ بیمه دی در مدت زمان مشخص، مجبور به استفاده از ظرفیت های قانونی برای برخورد با تخلفات احتمالی این شرکت خواهیم بود.

بیک‌زاده در مورد وضعیت بازگشایی نماد “شتران” گفت: مدیران پالایش نفت تهران در انتظار تصویب نرخ ارز در بودجه سال ۹۲ هستند که با مشخص شدن این نرخ در بودجه و تعیین تکلیف متغیرهای تاثیر گذار، گزارش های مالی این شرکت به سازمان بورس ارائه خواهد شد تا شرایط برای بازگشایی نماد این شرکت نیز در فرابورس فراهم شود.

رئیس نظارت بر ناشران فرابورسی سازمان بورس تاکید کرد : پیگیری ها و مکاتبات مستمر این اداره برای دریافت هرچه سریعتر گزارش شرکت هایی که نمادشان در فرابورس متوقف است، در حال انجام است تا این شرکت ها به زودی به گردونه معاملات فرابورس باز گردند.

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.