نرم افزارحسابداری صدگان

روز پرکار بورس کالا/ معامله ۴ هزار میلیارد ریالی

0 692

حسابداراپ

 مدیر امور ناظران و تالارهای بورس کالا با بیان اینکه امروز با توجه به میزان عرضه و تقاضا روز پرکاری بود، گفت: ارزش معاملات بورس کالا امروز از مرز ۴۰۰ میلیارد تومان فراتر رفت.

.

عباس یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادیخبرگزاری فارس با بیان اینکه امروز در تالار معاملات بورس کالا بیش از ۲۶۵ هزارتن انواع کالا عرضه و مورد معامله قرار گرفت، اظهار داشت: عرضه و تقاضا در این روز بیش از روزهای گذشته کاری بورس کالا بود.

.

وی ادامه داد: در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا ۱۰۶ هزار تن کالا عرضه شده و در نهایت مورد معامله قرار گرفت.

.

یعقوبی با بیان اینکه حدود ۴۰ هزار تن انواع کالای صادراتی در تالار کیش عرضه شد، گفت: شرکت نفت جی و پاسارگاد عرضه‌کنندگان این کالاها بودند.

.

مدیر امور ناظران و تالارهای بورس کالا افزود: در بخش تالار صنعتی و معدنی انواع محصولات شرکت ذوب‌آهن شامل سبد تیرآهن سنگین ۲۷ طول کوتاه ۱۸ و سبد میلگرد و تیرآهن طول کوتاه مورد معامله قرار گرفت.

.

وی افزود: ضمن اینکه شرکت‌های فولاد خراسان با ۴۰ هزار و ۱۹۴ تن، فولاد آذربایجان ۶ هزار و ۶۰۰ تن، جهان‌فولاد غرب با ۱۰۰ تن و فولاد کبیر با ۵ هزار و ۲۲۰ تن کالا به تالار محصولات داخلی آمده بودند که نهایتا بر روی آنها معامله انجام شد.

پندار سیستم

.

یعقوبی افزود: در این بین شمش شرکت فولاد خوزستان نیز به میزان ۳۰ هزار تن مورد معامله قرار گرفت و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی نیز با ۴ هزار ۳۰۰ تن عرضه کک متالوژی شرکت کک سازی زرند عرضه کردند.

.

وی با اشاره به معاملات انجام شده در تالار محصولات پتروشیمی و فراورده‌های نفتی خاطرنشان کرد: محصولاتی نظیر اسلاک، واکس سنگین، انواع قیر پاسارگاد و جی، گوگرد پالایش نفت اصفهان و تبریز، وکیوم باتوم پالایش نفت اصفهان و تبریز عرضه و مورد معامله قرار گرفت.

.

یعقوبی گفت: کالاهایی نظیر حلال، انواع اسیدها، سود کاستیک، کریستال ملامین و سایر محصولات پتروشیمی جمعا به میزان ۱۵۸ هزار و ۵۵۷ تن به ارزش بیش از ۲ هزار و ۲۶۶ میلیارد ریال در تالار محصولات پتروشیمی مورد معامله قرار گرفت.

.

مدیر امور ناظران و تالارهای بورس کالا تأکید کرد: ارزش کل معاملات تالار محصولات صنعتی و معدنی به ۱ هزار و ۷۳۷ میلیارد ریال رسید.

.

وی افزود: در تالار کشاورزی بورس کالا ۲۰۵ تن گندم دامی کرمانشاه به قیمت پایه ۵ هزار و ۶۲۰ ریال مورد معامله قرار گرفت.

.

یعقوبی در خاتمه با اشاره به اینکه با توجه به میزان ارزش معامله انجام شده امروز یکی از پرمشغله‌ترین روزهای عرضه و معامله بود تصریح کرد: امید است با تداوم عرضه همه شرکت‌های پتروشیمی و فولادی شاهد معاملات بیشتری در بورس کالا باشیم.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.