نرم افزارحسابداری صدگان

سرمایه بانک ملی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها افزایش یافت.

0 662

حسابداراپ

مدیرعامل بانک ملی ایران از افزایش سرمایه بانک از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها حسب موافقت مجمع عمومی بانک ملی ایران خبر داد و خواستار همکاری ویژه مدیران در خصوص این موضوع با عضو هیات مدیره مربوطه شد.

.

به گزارش پایگاه خبری اعتبار، حیدری با اعلام این خبر با تشکیل روزانه کمیته تعیین تکلیف مطالبات غیر جاری و ارزیابی مجدد وثایق و افزایش میزان رهینه‌ها را از سوی روسای شعب یک ضرورت و اولویت دانست و ابراز داشت: از کنار هیچ مطالباتی نباید عبور کرد که در این راستا می‌توان از ظرفیت‌های قانونی بیشترین بهره را برد.

.

پندار سیستم

وی با تاکید بر دو اولویت امروز بانک یعنی رشد سپرده‌های ارزان‌قیمت و تعیین تکلیف مطالبات غیر جاری و سودآوری ابراز داشت: مقرر شده است تا پایان سال هر دو هفته یک بار، عملکرد ادارات امور و شعب مستقل از این دو حیث بررسی و تجزیه و تحلیل شود.
.

مدیرعامل بانک ملی ایران خواستار تلاش و حساسیت ویژه مسوولان و کارکنان شعب نسبت به افزایش سپرده‌های قرض‌الحسنه جاری و پس‌انداز بانک شد و گفت: افزایش منابع جاری بانک در گرو سرویس‌دهی مناسب به مشتریان است و همکاران بایستی نسبت به این موضوع حساس‌تر باشند.
.

حیدری گفت: ابزارهای تشویقی و تنبیهی باید به صورت هدفمند و به موقع از سوی مدیران مورد استفاده قرار گیرد تا بهترین نتیجه برای بانک حاصل شود. وی تشخیص وضعیت فعلی، تغییر شرایط موجود و پیش‌بینی آینده را اساسی‌ترین مهارت‌های مدیران دانست و خواستار بکارگیری مناسب این مهارت‌ها از سوی مدیران بانک در شرایط رقابتی امروز شد. به گفته این مقام مسوول با سرعت در تشخیص و اعمال تغییرات و تثبیت رفتار جدید باید شتاب بانک را سریع‌تر کرد.
.

وی در این زمینه استفاده از توان تمام کارکنان خصوصاً پایوران بانک از جمله روسای حوزه‌ها و بازرسان برای نظارت دقیق‌تر بر عملکرد شعب را بسیار موثر دانست.
.

حیدری فروش املاک مازاد بانک را دارای مزیت‌های متعدد برای بانک دانست و بر شناسایی، معرفی سریع و انجام اقدامات لازم در خصوص این اموال تاکید کرد. وی بر نقش مهم ادارات ستادی در برنامه‌ریزی، هدایت و کنترل واحدهای صف تاکید کرد و گفت: شان وجودی ادارات ستادی، روان‌سازی امور برای شعب به منظور سرویس‌دهی بهتر به مشتریان است لذا اقدامات ستاد بانک باید بر اساس این محور اصلی تنظیم شود.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.