نرم افزارحسابداری صدگان

بررسی درخواست ۷ شرکت برای انتشار اوراق بدهی

0 608

حسابداراپ

درخواست یک شرکت برای انتشار اوراق اجاره به ارزش ۳۱۶ میلیارد تومان، درخواست سه شرکت برای انتشار اوراق مشارکت که مبلغ کل ارزش این اوراق به ارزش ۴۳۰ میلیارد تومان بوده و نیز درخواست سه شرکت برای انتشار اوراق مرابحه که در مجموع مبلغ آنها ۳۲۷ میلیارد تومان ارزیابی شده، در حال بررسی هستند.

.

درخواست های ارسالی شرکت های متقاضی برای انتشار اوراق بدهی جدید به سازمان بورس و اوراق بهادار در حال رسیدگی بوده که هم اکنون بررسی های اولیه و اصلاح مشکلات موجود در مدارک آنها پیگیری می شود و هنوز به مرحله پذیرفته شدن و صدور موافقت اصولی نرسیده است.

.

مهسا رادفر، رییس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار بدهی سازمان بورس و اوراق بهادار به مبلغ کل اوراق بدهی منتشر شده توسط شرکت های پذیرفته شده در بازار سهام از ابتدای سال ۹۱ تاکنون اشاره کرد و در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: ارزش این اوراق به تفکیک شامل اوراق اجاره به ارزش ۲۳۳ میلیارد تومان و اوراق مشارکت به ارزش ۲۲۵ میلیارد تومان می باشد که در مجموع ارزش کل آنها ۴۵۸ میلیارد تومان ارزیابی شده است.

پندار سیستم

.

وی با اذعان به ارایه درخواست ۷ شرکت برای انتشار اوراق بدهی جدید به سازمان بورس گفت: درخواست یک شرکت برای انتشار اوراق اجاره به ارزش ۳۱۶ میلیارد تومان، درخواست سه شرکت برای انتشار اوراق مشارکت که مبلغ کل ارزش این اوراق به ارزش ۴۳۰ میلیارد تومان بوده و نیز درخواست سه شرکت برای انتشار اوراق مرابحه که در مجموع مبلغ آنها ۳۲۷ میلیارد تومان ارزیابی شده، در حال بررسی هستند و به محض برطرف شدن مشکلات موجود در مدارک ارایه شده و با رعایت قوانین و مقررات، اوراق آنها بزودی در بازار منتشر خواهند شد.

.

رییس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار بدهی متذکر شد: اعلام اسامی شرکت های متقاضی انتشار اوراق بدهی جدید با توجه به عدم صدور موافقت اصولی برای آنها در شرایط فعلی امکان پذیر نیست.

.

رادفر در خاتمه سخنان خود سود قطعی سالانه ۲۰ درصدی این اوراق پرداخت به صورت هر سه ماه یکبار را بدون در نظر گرفتن جریمه برای آنها تحت نظارت سازمان مذکور قابل توجه قرار داد و اذعان داشت: سازمان بورس و اوراق بهادار از ابتدای سال ۹۰ تاکنون در جهت ایجاد فضای مناسب با مطلوبیت بیشتر، با حذف جرایم اوراق بدهی شرکت ها در این راستا اقدام کرده است.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.