نرم افزارحسابداری صدگان

اموال سازمان اموال تملیکی دربورس عرضه می‌شود.

0 585

حسابداراپ

مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: پس از یکسال گفت و گو و رایزنی با عرضه اموال منقول و غیرمنقول سازمان اموال تملیکی دربورس موافقت شد.

.

اردشیر محمدی درگفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، افزود: تابلویی دربورس کالا به سازمان اموال تملیکی اختصاص پیدا کرده است و به زودی این اموال از طریق بورس قیمت گذاری و عرضه خواهد شد.

.

مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی‌ درادامه از مجلس خواست تا درقانون بودجه ، دستگاههای اجرایی را مکلف به فروش اموال مازادشان از طریق سازمان فروش اموال تملیکی کند.

.

وی با تاکید بر این که ما تنها سازمان تخصصی و حرفه ای درتعیین و تکلیف اموال منقول و غیر منقول هستیم اظهارداشت: درحال حاضردستگاههای اجرایی بر اساس قانون بودجه اختیار دارند که نسبت به تعیین و تکلیف اموال مازادشان اقدام کنند.

پندار سیستم

.

محمدی افزود: بر اساس آمار موجود ۷درصد درآمد پیش بینی شده دربودجه از محل فروش اموال تملیکی دستگاههای اجرایی محقق و به خزانه واریز شده است که ما این را ناشی از بی تجربگی و کمبود نیروی انسانی دستگاهها و مشکلات دیگر آنها می دانیم.

.

وی  با بیان اینکه بیشترین اموال منقول قاچاقی که به تملیک سازمان درآمده پوشاک و منسوجات است‌ تصریح کرد: در سال جاری ۸۰ میلیارد تومان اموال منقول و غیر منقول به تملک سازمان درآمده است که پیش بینی می شود تا پایان سال به ۲۰۰ میلیارد تومان برسد.

.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی‌با اشاره به رشد ۶۰ درصدی اموال تملیکی، افزود: مزایده‌های سازمان امسال به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد و فروش کالاها در اسرع وقت تعیین تکلیف می‌شوند.

.

محمدی گفت: در سال جاری ۲۲ میلیارد تومان اموال غیر منقول به فروش رسیده که برآورد می‌شود تا پایان سال از مرز ۸۰ میلیارد تومان بگذرد.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.