نرم افزارحسابداری صدگان

مالیات بر ارزش افزوده سکه‌های پیش فروش شده

0 619

حسابداراپ

 

  معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی با اشاره به این‌که میزان مالیات‌های ابرازی و یا درآمدهای وصولی ارزش افزوده دوره تابستان نسبت به دوره قبل از حدود ۱۸ درصد افزایش برخوردار بوده است، اظهار کرد:در زمستان سال گذشته بیش از ۶۰ میلیارد تومان و در بهار امسال حدود ۳۲ میلیارد تومان مالیات پرداخت شده است.

.

علی رضا طاری بخش در گفت‌وگو با ایسنا ، با اشاره به این‌که تعداد اظهارنامه‌های ارزش افزوده دوره تابستان نسبت به دوره بهار حدود سه درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: همچنین میزان مالیات‌های ابرازی و یا درآمدهای وصولی نسبت به دوره قبل از حدود ۱۸ درصد افزایش برخوردار بوده‌ است.

 .

معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی همچنین گفت: در ارتباط با تعداد اظهارنامه‌ها و افزایش مالیات‌های ابرازی انتظار ما بیشتر است همانگونه که نتیجه حسابرسی‌های مالیاتی به عمل آمده این نظریه را تایید می‌کند.

پندار سیستم

.

 وی در ادامه با اشاره به این‌که برای مودیانی که به تکالیف قانونی خود پایبند باشند و تمکین قانونی بالایی داشته باشند در مورد بخشودگی جرایم و سایر تسهیلات قانونی مساعدت می‌شود، افزود:در مورد مودیانی که نسبت به انجام تکالیف قانونی خود از جمله تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر بی توجه باشند بخشودگی کمتری اعمال خواهد شد.

 .

طاری ،بخش همچنین درباره‌ی مالیات بر ارزش افزوده سکه‌های پیش فروش شده توسط بانک‌ها گفت: در زمستان سال گذشته بیش از ۶۰ میلیارد تومان و در بهار امسال حدود ۳۲ میلیارد تومان مالیات پرداخت شده است.

  .

معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی همچنین با اشاره به این‌که تا کنون در مورد مالیات بر ارزش افزوده ۵ مرحله فراخوان داده شده است، گفت: مرحله ششم فراخوان آموزش شامل باقیمانده اشخاص حقوقی و همچنین اشخاص حقیقی موضوع بند‌های “الف” و “ب” ماده ۹۶ قانون مالیات‌های مستقیم خواهد شد.

 

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.