نرم افزارحسابداری صدگان

طراحی بیمه‌های جدید برای برخی از مشاغل

0 616

حسابداراپ

 

رییس کل بیمه مرکزی ایران از پیش‌بینی بیمه‌های جدیدی برای پزشکان، موسیقی‌دانان، مداحان، مجریان تلویزیون و زنان خانه‌دار خبر داد.

.
سید محمد کریمی به ایسنا،گفت: زنان خانه‌دار می توانند با برقراری بیمه مستمری برای خود پس از ۱۰ تا ۱۵ سال همچون بازنشستگان از مزایای بیمه بازنشستگی استفاده کنند.

.
وی تصریح کرد: رویکرد بیمه مرکزی ایران بر این است که بیشتر به سمت و سوی بیمه‌های زندگی برود تا مردم با اطمینان و آرامش خاطر بیشتری از زندگی خود لذت ببرند.

پندار سیستم

.
کریمی در ادامه درباره توقف اجرای بیمه طلایی بازنشستگان فرهنگی، گفت: بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته دو مشکل داشت یکی استقبال اندک بازنشستگان فرهنگی از این بیمه و دوم عدم پرداخت حق بیمه از سوی صندوق بازنشستگی که باید سهم بیمه مربوط به خود را می پرداخت ولی از آنجایی که بیمه اجباری نبود و در واقع اختیاری بود، صندوق بازنشستگی تمایلی به آن نشان نداد و روند اجرای بیمه طلایی بازنشستگان هم متوقف شد.

.
وی تصریح کرد: بیمه مرکزی ایران علاقمند بود که به بازنشستگان فرهنگی همچون شاغلان وزارت آموزش و پرورش خدمات بیمه ارائه بدهد ولی یکسری مشکلات اجرایی در میانه کار باعث شد تا بیمه‌گذار نتواند به تعهدات خود عمل و برنامه را محقق کند.

.
به گفته کریمی بیمه مرکزی ایران همچنان آمادگی دارد تا در صورت نیاز بیمه‌گذار خدمات مربوط به بیمه طلایی بازنشستگان فرهنگی را ارائه کند زیرا معتقد است مردم باید در بهترین شرایط از امکانات بیمه استفاده کنند.

.

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.