نرم افزارحسابداری صدگان

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان از خودپردازهای بانک صادرات

0 1,195

حسابداراپ

بانک صادرات ایران در راستای کاهش مراجعات حضوری، هزینه‌ها و همچنین تکریم بازنشستگان، امکان دریافت فیش حقوقی آنان از طریق دستگاه‌های خودپرداز را عملیاتی کرد.

.
به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران، اين بانک در راستاي تکريم و ارج نهادن به تلاش و کوشش بازنشستگان خدمت جديدي را عملياتي ساخته که طي آن بازنشستگان سازمان بازنشستگي کشوري که حقوق و مزاياي خود را از طريق شعب اين بانک دريافت مي‌کنند، بتوانند از طريق دستگاه‌هاي خودپرداز اين بانک فيش حقوقي خود را اخذ كنند که در اين راستا اين بانک گزينه «دريافت فيش حقوقي بازنشستگان» را روي دستگاه‌هاي خودپرداز به منظور چاپ آخرين فيش حقوقي تعيين کرده است.

.
بر اساس اين گزارش، بيش از يک ميليون و ۵۷۰ هزار نفر از بازنشستگان از طريق شعب اين بانک در سراسر کشور حقوق و مزاياي خود را دريافت مي‌كنند که با عملياتي شدن اين خدمت مي‌توانند علاوه بر دريافت وجه و انجام امور مالي نظير انتقال وجه، پرداخت قبوض و … فيش حقوقي خود را نيز دريافت نمايند.

پندار سیستم

.
اين بانک در راستاي انجام تکاليف و رسالت‌هاي اجتماعي خود براي اولين بار در کشور اولين باجه ويژه پرداخت حقوق بازنشستگان را در سرپرستي غرب تهران به منظور ارائه خدمات به اين قشر زحمتکش راه‌اندازي كرده است.

.
شايان ذکر است بانک صادرات با دارا بودن بيش از ۳ هزار شعبه در سراسر کشور، صدور ۲۹ ميليون و ۵۰۰ هزار کارت الکترونيکي براي متقاضيان، افتتاح ۴۷ ميليون حساب الکترونيکي براي مشتريان و نصب و راه‌اندازي ۳ هزار و ۸۰۰ دستگاه خودپرداز نقش بسزايي در ارتقای خدمات بانکي و تحقق اهداف بانکداري الکترونيکي در کشور دارد.

.

منبع : دنياي اقتصاد

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.