نرم افزارحسابداری صدگان

همه شركت‌ها مي‌توانند بيمه سهام عرضه كنند

0 542

حسابداراپ

ايسنا- معاون بورس اوراق بهادار تهران به استقبال سهامداران از ابزار بيمه‌كننده سهام اشاره كرد و از افزايش شركت‌هاي عرضه كننده اوراق اختيار فروش تبعي خبر داد.

.

علي صحرايي درخصوص تاثير به كارگيري اوراق اختيار فروش تبعي در بورس گفت: هدف ما از به كارگيري ابراز جديد اين است كه سهامداران جزء را پوشش ريسك دهيم تا آنها نگراني نداشته باشند و بازدهي حداقل معادل بازدهي سپرده‌هاي بانكي و اوراق مشاركت را كسب كنند.

.

پندار سیستم

وي افزود: اوراق فروش تبعي يك ابزار اطمينان‌بخش به بازار است تا سرمايه‌گذاران نگران نباشند و بدانند كه سرمايه‌گذاري آنها مورد حمايت از بازار قرار مي‌گيرد. معاون شركت بورس ادامه داد: درست است كه اين ابزار با ۲ نماد آغاز شده است، ولي پيام روشني را به سرمايه‌گذاران داده است كه در بورس سرمايه‌گذاري كنند.

.

وي با بيان اينكه به كارگيري ابزار مصون ساز يا بيمه‌كننده سهام در بورس باعث استقلال سهامداران و افزايش درصد اطمينان‌بخشي شده است، عنوان كرد: در حال حاضر مذاكرات با ساير شركت‌ها در حال انجام است و قرار است تعداد شركت‌هاي‌ عرضه‌كننده‌ اين اوراق به تدريج افزايش يابد. صحرايي با بيان اينكه بورس محدوديتي براي افزايش تعداد شركت‌هاي عرضه‌كننده‌ اوراق ندارد، اعلام كرد: بخش عمده‌ مثبت‌شدن بورس در روزهاي اخير به دليل به كار‌گيري اين ابزار جديد در بورس تهران است.

.

وي در مورد تغييرات احتمالي در اوراق اختيار فروش تبعي گفت: فعلا تغييراتي در اين ابزار اعمال نمي‌شود، اما اگر ضروري باشد، در ميزان تعيين سقف يا موارد ديگر تغييراتي در نظر گرفته مي‌شود.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.