نرم افزارحسابداری صدگان

تست يکپارچگي طرح جامع مالياتي از مهر ماه آغاز مي شود

0 629

حسابداراپ

رييس کل سازمان امور مالياتي کشور با بيان اين که نرم افزار يکپارچه مالياتي در سه ماهه آخر امسال تکميل مي شود، گفت: از ابتداي مهر ماه سال جاري اين طرح وارد مرحله تست يکپارچگي شده و بعد از سه ماه در سه پايلوت تهران ، اصفهان و کرمانشاه اجرا مي شود.

.

به گزارش رسانه مالياتي ايران، دکتر علي عسکري در نشست خبري که صبح امروز در محل وزارت امور اقتصادي و دارايي برگزار شد با اشاره به پروژه تحول آفرين طرح جامع مالياتي ، اظهارداشت: فاز چهارم اين طرح که در خصوص تحليل عملکردي است در مرحله انتهايي قرار دارد.

پندار سیستم

.

وي با بيان اين که بخش عمده اي از ماژول هاي طرح جامع مالياتي تا کنون طراحي و توليد شده است ، تصريح کرد: بخش اعظم اين ماژولها از جمله ماژول ثبت نام، کاربري سيستم و مديريت کاربران، کنترل اسناد و مدارک ، پردازش اظهارنامه ، حسابرسي با موتور قواعد و … تست شده و اميدواريم تا اوايل مهرماه با پايان يافتن مراحل تست گيري ساير ماژولها وارد اجراي فاز پنجم طرح جامع مالياتي که انجام تست يکپارچگي است بشويم.

.

معاون وزير امور اقتصادي و دارايي ، خاطرنشان کرد: سه ماه پس از تست ۱۲ ماژول مذکور ، اوايل زمستان امسال اجراي آزمايشي طرح جامع مالياتي در سه پايلوت تهران ، اصفهان و کرمانشاه آغاز مي شود.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.