نرم افزارحسابداری صدگان

ضرب‌الاجل سه روزه مجلس به بانک‌مرکزی برای اصلاح بازار ارز

1 507

حسابداراپ

 نماینده مردم لاهیجان گفت: ما تا پایان این هفته به مسئولان بانک مرکزی فرصت داده‌ایم تا اوضاع را اصلاح کنند و اگر نتیجه اقداماتشان در بازار دیده نشود قطعا از اهرم‌های نظارتی‌ در مجلس استفاده می‌کنیم.

.

ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در خصوص عملکرد بانک مرکزی و انتقادات مطرح در این خصوص اظهار داشت: مجلس از اهرم‌های نظارتی خود برای بانک مرکزی استفاده می‌کند ولی بانک مرکزی اگر از جهت ساختار اصلاح نشود هیچ اهرم نظارتی در مورد آن جواب نمی‌دهد.

پندار سیستم

.

وی افزود: ما گام‌های اول را که بیشتر در حوزه مذاکره بود برداشتیم و نظرات مسئولان را شنیدیم و سخنان خودمان را در جلسات علنی و غیر علنی به آنها گفتیم؛ ولی تا الان در بازار اتفاق خاصی نیفتاده، بر همین اساس باید ساختار بانک مرکزی را اصلاح کنیم.

.

ندیمی با بیان اینکه می‌توانیم بگوییم که رئیس شورای پول و اعتبار رئیس کل بانک مرکزی نباشد، اظهار داشت: ما تا این هفته به مسئولان بانک مرکزی فرصت داده‌ایم تا اوضاع را اصلاح کنند و اگر نتیجه اقداماتشان در بازار دیده نشود ما قطعا از سایر اهرم‌هایمان برای نظارت استفاده می‌کنیم چرا که ما نمی‌توانیم نسبت به سرنوشت مردم بی تفاوت باشیم.

.

محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. غلامپور می گوید

    با سلام /
    ساختار بانک مرکزی کجاست ؟
    آیا ساختار بانک مرکزی رئیس بانک مرکزی ست ؟
    بنظرم سخنان آقای ندیمی فقط به اندازه یک اظهارنظر نمایندگی است ولا غیر .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.