نرم افزارحسابداری صدگان

تعدیل مثبت برای اکثر بورسی ها

0 670

حسابداراپ

مدیرعامل سرمایه گذاری بهمن با اشاره به اینکه بورس در شرایط طبیعی به سر می برد، اظهار داشت: اتفاق فاندامنتال اساسی در بازار سرمایه روی نداده که سهامداران را نگران آینده سهامشان کرده باشد.

.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، محمدرضا رستمی با اشاره به اینکه ۳۲ شرکت حاضر در بازار سرمایه بالغ بر ۸۰ درصد از ارزش بازار را در اختیار دارند، خاطرنشان کرد: بر این اساس بررسی پتانسیل شرکت های حاضر در تالار شیشه ای حکایت از این دارد که صنایع حاضر در بورس تهران در شرایط مساعدی به سر می برند .

.

وی با اشاره به اینکه سودآوری بورسی ها در بازار سرمایه کاهشنیافته است ، اظهار داشت: آنچه که در بازار این روزها روی داده، تنها جو روانی است چراکه شرایط تولید شرکت ها باگذشته تفاوتی نکرده است .

.

پندار سیستم

مدیرعامل سرمایه گذاری بهمن با اشاره به اینکه یکی از مشکلات فعلی بازار سرمایه کمبود نقدینگی است، خاطرنشان کرد: بر این اساس با توجه به تفاهم نامه ای که بین بانکها و سازمان بورس بسته شده استاگر بانکها از بازار سرمایه برای تامین نقدینگی حمایت کنند شرایط در بازار بهبود خواهد یافت .

.

رستمی با اشاره به اینکه برخی سهامداران در بازار سرمایه هیجانی رفتار کردند اظهار داشت: سهامدارانی که با هیجان از بازار خارج می شوند، ضرر می کنند .

.

وی خاطر نشان کرد: بررسی میزان سود تقسیمی شرکت ها نشان می دهد سودهای تقسیمی با سال قبل تفاوتی نکرده است از سوی دیگر شرکت ها بازدهی خوبی را برای سهامدارانشان به همراه آوردند.

.

مدیرعامل سرمایه گذاری بهمن با تاکید بر اینکه بسیاری از شرکت ها تعدیل مثبت به بازار اعلام کرده اند، خاطرنشان کرد: با حمایت هایی که از سوی سهامداران عمده و بانکها از بازار سرمایه می شود روند بازار در هفته های آینده بهبود خواهد یافت.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.