نرم افزارحسابداری صدگان

اونس جهانی طلا کاهش یافت.

0 543

حسابداراپ

به دنبال انتشار اطلاعات اقتصادی آلمان مبنی بر کاهش میزان واردات و صادرات این کشور اونس جهانی طلا امروز چهارشنبه همزمان با کاهش شاخص های سهام اروپا و ارزش یورو در برابر دلار با کاهش مواجه شد.

پندار سیستم

.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، کاهش امیدواری ها نسبت به اتخاذ سیاست مالی از سوی بانک مرکزی اروپا برای مقابله با بحران بدهی منطقه یورو موجب کاهش سرمایه گذاری روی طلا شده است ، اما این فلز گرانبها امروز قیمت روز سه شنبه خودرا که بیش از۱۶۱۰ دلار بود نتوانست حفظ کند.
.
براساس این گزارش، در بازار مباداتی امروز چهارشنبه هر اونس طلا با ۰.۲ درصد کاهش ، ۱۶۰۷ دلار وهر اونس طلای آمریکا برای تحویل در دسامبر با ۲ دلار و ۸۰ سنت کاهش ، ۱۶۱۰ دلار داد وستد شد.
.
براین اساس، احتمال دارد طرح خرید اوراق قرضه توسط بانک مرکزی اروپا و اتخاذ سیاست مالی بیشتر از سوی بانک مرکزی آمریکا بهای طلا را افزایش دهد.
.
به گزارش سایت طلا به نقل از این پایگاه خبری، پیش بینی” ریچ کام” تحلیلگر اقتصادی امارات متحده عربی حاکی از این امر می باشد که مقاومت اونس جهانی طلا در محدوده ۱۶۱۷ تا ۱۶۲۰ دلار بسیار قوی است و احتمال دارد اونس جهانی طلا امروز چهارشنبه در محدوده ۱۶۰۸ تا ۱۶۱۵ دلار مبادله شود.
.
شایان ذکر است، این تحلیلگر اقتصادی افزود: به نظر می رسد امیدواری ها نسبت به اتخاذ سیاست های مالی از سوی بانک های مرکزی اروپا وآمریکا اونس جهانی طلا را حمایت کند و تشدید بحران بدهی منطقه یورو می تواند بانک مرکزی اروپا را تحت فشار قرار دهد تا دور جدید خرید اوراق قرضه را به زودی آغاز کند .

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.