نرم افزارحسابداری صدگان

افزایش ۳۰ درصدی مالیات مشاغل؟

0 617

حسابداراپ

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران  با اشاره به اطلاعیه سازمان امور مالیاتی درباره افزایش ۳۰ درصدی مالیات مشاغل  گفت: اتحادیه ها با جلساتی که با مسوولان این سازمان داشته اند، در تلاش اند تا این افزایش را به ۱۲ درصد کاهش دهند.

.
به گفته وفادار، با توجه به رکود حاکم بر بازار طلا و جواهر و شوکی که این صنعت را به کما برده است، از سازمان امور مالیاتی و سازمان های دیگر درخواست کرده ایم که با این صنعت مدارا کننند تا صنعتگران و کارگران این صنف، به سمت ورشکستگی و بیکاری کشیده نشوند.

.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به رکود حاکم بر بازار طلا و جواهر گفت: تاکنون سه تا پنج درصد واحدهای این صنف تعطیل شده اند و در صورت تغییر نیافتن این وضعیت، نیمی از صنف طلا و جواهر رو به ورشکستگی خواهند رفت.

.
احمد وفادار از دولت خواست تا برای این مساله چاره اندیشی کند تا اوضاع از این بدتر نشود زیرا صنعت طلا وجواهر جدا از ارزآوری و اعتباری که برای کشور ایجاد می کند، در ایجاد اشتغال نیز سهم بسزایی داشته است.

پندار سیستم

.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران همچنین  از شروع ساخت شهرک طلا در اواسط سال جاری در منطقه ۱۴ تهران خبر داد.

.
وفادار افزود: با حضور نمایندگان شهرداری منطقه ۱۴ تهران در اتحادیه طلا و جواهر، موضوع احداث شهرک طلا مطرح شد و تفاهمنامه اولیه ساخت این شهرک به امضا رسید.

.

منبع : بينا

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.