نرم افزارحسابداری صدگان

آیا اونس جهانی طلا در سال جاری می تواند به بهای ۱۹۰۰ دلار در هر اونس برسد؟

0 690

حسابداراپ

یکی از مهم ترین بانک های آلمان طی اعلام نظری عنوان کرده است که اونس جهانی طلا در نیمه ی دوم سال ۲۰۱۲ با افزایش سطح تقاضا از سوی سرمایه داران رو به رو خواهد شد.

پندار سیستم

.

به گزارش سایت طلا به نقل از خبرگزاری سی ان بی سی، بانک آلمانی کامرز در آخرین اعلام نظر خود در مورد بهای اونس جهانی طلا در سال ۲۰۱۲ چنین عنوان کرده است که بهای این فلز ارزشمند می تواند تا ۱۹۰۰ دلار در هر اونس با افزایش رو به رو شود. همچنین این بانک بر این عقیده است که بهای اونس جهانی طلا به بهای سال گذشته ی خود خواهد رسید.
.
اونس جهانی طلا در هفته ی جاری به گونه ای عمل کرده است که با ۶.۵ دلار افزایش حتی به بهای ۱۶۲۰ دلار در هر اونس نیز رسیده است.
.
کارشناسان بانک کامرز بر این عقیده می باشند که در سال جاری تا به این لحظه کشور چین از کشور هند در جهت افزایش سطح تقاضا برای اونس جهانی طلا گوی سبقت را ربوده است. هر سال در این زمان کشور هند بالاترین میزان تقاضا را برای اونس جهانی طلا در اختیار داشته است. اما چین توانسته است خود را به عنوان اولین کشور خواهان اونس جهانی طلا در سال جاری معرفی کند. لازم به ذکر است که از دید این کارشناسان دولت هند سرانجام با شرایط بحرانی خود مقابله خواهد کرد و به روزهای اوج خود باز خواهد گشت. بنابراین در چند ماه آینده شاهد افزایش چشمگیر بهای اونس جهانی طلا خواهیم بود.
.
عید جدیدی به نام مانسون در کشور هندوستان در آینده ای نزدیک در راه می باشد که در آن حتی افراد روستایی و کم در آمد نیز به خریدن این فلز ارزشمند خواهند پرداخت. بنابر این افزایش میزان تقاضا برای اونس جهانی طلا در چند ماه آینده دور از انتظار نخواهد بود.
.
این بانک همچنین پیش بینی کرده است که بهای هر اونس نقره تا پایان سال جاری به ۳۵ دلار در هر اونس خواهد رسید.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.