نرم افزارحسابداری صدگان

پرونده سپرده طلا در بانک صادرات مختومه می‌شود.

0 527

حسابداراپ

 مدیر عامل بانک صادرات ایران با تاکید بر این که به تمامی تعهدات خود در سپرده طلا عمل کرده‌ایم، گفت: فردا پرونده سپرده طلا در این بانک مختومه می‌شود.

.

مهندس محمد رضا پیشرو، در حاشیه دیدار با مراجع عظام تقلید درگفت‌وگو با  مرکز خبر حوزه، اظهار داشت:‌ بانک‌ها تحت نظارت بانک مرکزی، عقود را به گونه‌ای اجرا می‌کنند که شائبه ربوی بودن در آن وجود نداشته باشد؛ از این رو، عقود در مجمع نظام بانکی، منطبق با عقود اسلامی است.

.

به گزارش پژواک، مدیر عامل بانک صادرات ایران با بیان این که امید است به گونه‌ای رفتار شود که در عمل نیز شائبه ربوی بودن عقود بانکی وجود نداشته باشد، گفت: ما اعتقاد داریم که عقود بانکی، خوب نوشته شده که امید است در عمل نیز به خوبی اجرا شود.

.

پندار سیستم

وی در ادامه به اتمام طرح سپرده طلا تا پایان فرودین‌ماه ۹۱ اشاره کرد و گفت:‌ افرادی که در طرح سپرده طلا شرکت کرده بودند، بر اساس تعهدی که داشتیم، عمل نمودیم، ولی به دلیل ریسک موجود در قیمت طلا و همچنین به وجود نیامدن مشکلات شرعی در این عرصه، این طرح استمرار نیافت.

.

به تعهدات عمل کرده‌ایم

مهندس پیشرو با تأکید بر این که بانک صادرات، به تمامی تعهدات خود در سپرده طلا عمل کرده است، گفت: آخرین پرداختی‌های سپرده طلا،‌ پایان فرودین‌ماه ۹۱ می‌باشد و از این تاریخ پرونده سپرده طلا بسته می‌شود.

.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ این سپرده‌ها به صورت تدریجی تسویه شده و از ۳۱ فرودین‌ماه سال جاری، چیزی به نام سپرده طلا وجود ندارد.

.

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.