نرم افزارحسابداری صدگان

حسابرس بورس: تامين اجتماعي بايد زيان شركت‌هاي تابعه را متقبل شود.

0 621

حسابداراپ

حسابرس بورس اورق بهادار گفت: پرداخت ديون دولت در قالب واگذاري شركت‌هاي زيان ده به تامين اجتماعي گره‌اي از مشكلات اين سازمان باز نمي‌كند. 

.

در پي انتشار خبري مبني بر پرداخت تمامي بدهي‌هاي دولت به تامين اجتماعي در قالب واگذاري سهام، عباس هشي حسابرس معتمد بورس اوراق بهادار در گفتگو با خبرنگار ايلنا ضمن بيان مطلب فوق تصريح كرد: در صورتي بدهي هاي معوقه دولت به سازمان تامين اجتماعي پرداخت خواهد شد كه شركت هاي واگذار شده جزو شركت هاي سود ده باشند. 

.

پندار سیستم

او با بيان اين كه صندوق بازنشستگي مديريت وجوه بازنشستگان را به عهده دارد ياد‌ آور شد: اين صندوق بايد با سرمايه گذاري درست بازدهي داشته باشد تا بتواند هزينه‌هاي درمان و حقوق بازنشستگي اعضاي خود را پرداخت كند و در صورتي كه سرمايه به موقع در اختيارش قرار گيرد مي‌تواند از سود آن تعهدات خود را پرداخت كند.

.

اما متاسفانه در سال هاي قبل پول‌ها به موقع به صندوق تامين اجتماعي واريز نشد و اين صندوق ميلياردها ريال به بيمارستان ها و آزمايشگاه ها بدهكار است. 

.

حسابرس بورس اوراق بهادار در خاتمه تاكيد كرد: در صورت زيان‌ده بودن سرمايه‌گذاري دولت به نام تامين اجتماعي، اين سازمان مجبور به فروش سرمایه خود می‌شود. 

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.