نرم افزارحسابداری صدگان

بانک مرکزی موسسه مالی اعتباری فرشتگان را فاقد مجوز خواند + تكميلي

6 749

حسابداراپ

بانک مرکزی اعلام کرد موسسه مالی و اعتباری فرشتگان فاقد مجوز فعالیت است و سود غیرمتعارف به انواع سپرده های سرمایه گذاری پرداخت می کند.

.

با توجه به رعایت نشدن ضوابط و مقررات و بخشنامه های این بانک ، اعضا هیئت مدیره و مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری فرشتگان هم صلاحیت لازم را برای اداره امور موسسه ندارند.

.

منبع :فارس

 .

——————————————————————————————————————————–

پندار سیستم

 اخبار تكميلي:

الزام موسسه در شرف تاسیس فرشتگان به رعایت ضوابط و مقررات بانک مرکزی

پیرو اطلاع الزام موسسه در شرف تاسیس فرشتگان به رعایت ضوابط و مقررات بانک مرکزی یه مورخ ۵/۱/۹۱ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران درخصوص موسسه مالی و اعتباری فرشتگان «در شرف تاسیس » به اطلاع می رساند :

.
با توجه به اینکه موسسه یاد شده روند اصلاحی در رابطه با ساماندهی را در پیش گرفته است بنابراین تا زمان ساماندهی (حداکثر ظرف دوماه ) می تواند به فعالیت خود ادامه دهد .

.
بدیهی است در صورت عدم رعایت ضوابط و مقررات و کوچکترین تخلف ، با موسسه مذکور طبق مقررات برخورد خواهد شد .

.

منبع : سايت بانك مركزي

.

محل تبلیغ شما

6 نظرات
  1. محمد می گوید

    با سلام
    یک نکته جالب اینه که در تاریخ ۲۸/۱۲/۹۰ موسسه فرشتگان بعلت پرداخت بموقع سپرده قانونی در بین موسسات دیگر مبلغ ۷۵۰ میلیون تومان جایزه خوش حسابی از بانک مرکزی دریافت کرده(میتونید به شعب موسسه مراجعه و فرم را ملاحظه کنید) یعنی در آخرین روز کاری سال ۹۰ به موسسه فرشتگان هدیه پرداخت کرده و در اولین روز کاری سال ۹۱ یعنی ۹۱/۰۱/۰۵ مجوزشو باطل کرده. به نظر شما تو این چند روز تعطیلی چه اتفاقی افتاده که مجوز یک موسسه باطل بشه و بعد از دو روز دوباره مجوز صادر کنه
    به نظر شما این کار بانک مرکزی مفهومی غیر از خراب کردن موسسه فرشتگان (با سابقه ۱۲ ساله در مشهد و شرق کشور و همچنین ۳ سال فعالیت موفق در تهران رو برای حمایت از منابع بانکهای دولتی و خصوصی) داره؟

  2. علی می گوید

    لطفا خبر جدید را در سر خط خبر ها قرار دهید
    متشکرم

  3. مدیر سایت می گوید

    عرض سلام و ادب
    خبر جديدي دراين خصوص منتشر شده؟
    تحليلي از سايت افكار نيوز هم در سايت قرار گرفت.
    باتشكر

  4. مدرس اقتصاد دانشگاه می گوید

    نکته مهم این هست که تمامی موسسات بابد قوانین بانک مرکزی رو رعایت کنند حتما بانک مرکزی هم با مشاهده سود های بالا و نا متعارف این موسسه و تسهیلاتی که می دن خواسته به نوعی به مشتریان هشدار بده و این رو هم مطمئن باشین که این موسسه تمام منابع خودش رو وام نمی داده و تو بازار و سایر جاها سرمایه گذاری کرده بوده که بانک مرکزی به خاطر همین کاره این تصمیم رو گرفته

  5. ali می گوید

    موسسه مالی و اعتباری فرشتگان با بیش از ۱۲ سال سابقه خدمت رسانی به مردم در سایه دولت محترم جمهوری اسلامی ایران هنوز با تمام وجود در حال خدمت رسانی به مردم ولایت مدار کشور عزیزمان است
    پس لطفا اخبار سایت بانک مرکزی را که در تاریخ ۷فروردینماه ۱۳۹۱ مبنی بر ادامه فعالیت قانونی این موسسه میباشد را نیز در سر خط خبرها اعلام نمائید ضمنا جهت اطلاع خبر قبلی از سایت بانک مرکزی حذف شده است.
    آدرس سایت بانک مرکزی
    http://www.cbi.ir/showitem/9121.aspx

  6. مدیر سایت می گوید

    باسلام
    اگر به كل متن عنايت كنيد ، در قالب خبر تكميلي و ويرايش عنوان ، اطلاعيه جديد بانك مركزي هم به استحضار كاربران سايت رسيده است.
    ضمنا وقتي اين دو موضوع در يك پست ارائه ميشود ، خواننده با مطالعه خبر بعدي بانك مركزي به اين اطمينان مي رسد كه اين موسسه در حال فعاليت است و اخبار ناقصي دريافت نمي كند لذا ضرورتي براي تفكيك اين دومطلب و سر خط قراردادن آن مشاهده نمي شود.
    باتشكر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.