نرم افزارحسابداری صدگان

احتمال پایان ماراتن اصلاح قانون کار / حرف آخر با کارگران

0 581

حسابداراپ

عضو هیئت رئیسه کانون عالی کارفرمایان کشور از احتمال برگزاری نشست جدید اصلاح قانون کار و ادامه مذاکرات در هفته آینده خبر داد و گفت: به زودی باید نتیجه مذاکرات را نهایی کنیم.

سید حمزه درواری در گفتگو با مهر از احتمال برگزاری نشست جدید اصلاح قانون کار و جمع‌بندی نظرات کارگران و کارفرمایان در هفته آینده خبر داد و گفت:‌ در این زمینه تا کنون چندین جلسه جمع‌بندی برگزار شده است.

عضو هیئت رئیسه کانون کارفرمایان ایران با بیان اینکه پیشتر مقامات کارفرمایی نظرات و نتیجه برسی‌های خود را اعلام کرده‌اند، اظهار داشت: به نظر می‌رسد در این مرحله از کار نمایندگان کارگران باید حرفهای پایانی خود را در مورد پیش‌نویس اصلاح قانون کار ارایه کنند.

درواری ادامه داد: در هفته جاری به دلیل قرار گرفتن در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی نشستی برگزار نشده است اما این احتمال وجود دارد که در هفته آینده مذاکرات از سر گرفته شود.

پندار سیستم

وی در این خصوص که طولانی شدن جمع‌بندی‌ها و تدوین نهایی لایحه کمی کارها را برای ارسال لایحه اصلاح قانون کار به دولت و مجلس در ایام باقی مائده سال مشکل می‌کند، گفت: در آخرین جلسه‌ای که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه برگزار کردیم قرار بود ۱۰ روزه کار تمام شود که نشد.

پیشتر نیز عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با مهر اعلام کرده بود: منتظر اظهار نظر نهایی کارگران برای ارسال لایحه به دولت و مجلس است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: امیدوارم در ۱۵ روز و حداکثر یکماه آینده این کار انجام شود که البته از آن زمان حدود ۱۰ روز گذشته است.

همچنین اولیا علی‌بیگی رئیس کانون عالی شورای اسلامی کار کشور نیز پس از برگزاری آخرین نشست هفته گذشته شورای عالی کار به مهر اعلام کرد: به زودی نتیجه جلسات کارگران و کارفرمایان مشخص خواهد شد.

وی این مطلب را نیز افزود که با گذشت چند ماه از مطرح شدن موضوع اصلاح قانون کار اینک کارگران با دید باز و تسلط به جلسات قدم گذاشته‌اند.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.