نرم افزارحسابداری صدگان

پاداش پایان سال مدیران شركتی به بهره‌وری منوط شد

0 380

حسابداراپ

 پیشنهاد این سازمان با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت امور اقتصادی و دارایی، ۱۶ خردادماه در شورای حقوق و دستمزد تایید شد و برای بررسی و تصویب روی میز هیئت وزیران قرار گرفت و در جلسه ۷ تیرماه به تصویب رسید.
در ماده ۹ این دستورالعمل آمده است: پاداش سالانه مدیران مشمول، با لحاظ گزارش ارزیابی وضعیت بهره‌وری شرکت که توسط سازمان ملی بهره‌وری ایران ارائه می‌شود و با رعایت قوانین و مقررات مربوط از جلمه ماده ۸۴ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم‌ بخشی از مقررات مالی دولت و قانون اصلاح ماده ۲۴۱ لایحه قانونی اصلاح قسمی از قانون تجارت توسط مجمع عمومی سالیانه شرکت با توجه به سطح بهره‌وری شرکت پرداخت می‌شود.
بنا بر این جدول درج شده ذیل این ماده، مدیرانی که نمره ارزیابی وضعیت بهره‌وری شرکت تحت مدیریت آنان، ۴۹ و پایین‌تر باشد، هیچ پاداشی دریافت نخواهند کرد. همچنین اگر بین ۵۰ تا ۶۹ امتیاز کسب کنند، تنها نصف حقوق و مزایای ماهانه مندرج در حکم کارگزینی خود را دریافت خواهند کرد.
کسب نمره ارزیابی وضعیت بهره‌وری شرکت بین ۷۰ تا ۷۹، پاداشی معادل یک ماه حقوق و مزایای مندرج در حکم کارگزینی را برای مدیران به دنبال خواهد داشت و اگر بین ۸۰ تا ۸۹ امتیاز کسب شود این میزان دو برابر خواهد شد و اگر بین ۹۰ و بالاتر باشد نیز سه برابر می‌شود.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.