نرم افزارحسابداری صدگان

لزوم ثبت اطلاعات نیروی انسانی در زیرسامانه‌های مرتبط

0 384

حسابداراپ

سازمان اداری و استخدامی کشور، دستورالعمل نحوه ثبت اطلاعات نیروی انسانی مشمولان اجزاء قانونی فوق الذکر در زیرسامانه‌های «ملی مدیریت ساختار دستگاه‌های اجرایی کشور»، «ثبت حقوق و مزایای کارکنان»، «پاکنا» و «مدیریت مشاغل» را منتشر کرد.

پندار سیستم

به گزارش روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور، بر اساس بند «د» تبصره ۲ و بند «الف» تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۲، تمامی مشمولان باید نمودار سازمانی و تشکیلات تفصیلی خود را در زیرسامانه «ملی مدیریت ساختار دستگاه‌های اجرایی کشور»، ثبت کنند.

همچنین به‌روزرسانی ماهانه اطلاعات پرداختی خود( اعم از نقدی و معادل ریالی مزایای غیر نقدی) در زیرسامانه «ثبت حقوق و مزایای کارکنان»، ثبت اطلاعات فردی و استخدامی و احکام کارگزینی یا قرارداد منعقده کارکنان در زیرسامانه «پاکنا» و همچنین ثبت اطلاعات مشاغل کارکنان خود در زیرسامانه «مدیریت مشاغل» از دیگر تکالیف قانونی است که دستگاه‌های اجرایی مکلف به انجام آن هستند.
سازمان اداری و استخدامی کشور به منظور تسهیل در فرایند دسترسی در این دستورالعمل صرفاً به ثبت اطلاعات در زیرسامانه‌های «ملی مدیریت ساختار دستگاه‌های اجرایی کشور»، «ثبت حقوق و مزایای کارکنان»، «پاکنا» و «مدیریت مشاغل» پرداخته شده است.
می‌توانید این دستورالعمل را از اینجا دریافت کنند.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.