نرم افزارحسابداری صدگان

چگونه به اوراق مالیاتی خانه‌های خالی و خودروها و خانه‌های گران‌قیمت اعتراض کنیم؟

0 738

حسابداراپ

سازمان امور مالیاتی نحوه ثبت اعتراض الکترونیکی به اوراق تشخیص مالیات یا برگ اجرایی مالیات خانه‌های خالی، مالیات خودروهای گران‌قیمت و مالیات واحدهای مسکونی و باغ‌ویلاهای گران‌قیمت را اعلام کرد.

به ، روابط عمومی سازمان امور مالیاتی کشور در اطلاعیه‌ای خطاب به مودیان مالیاتی اعلام کرد:

در خصوص نحوه ثبت اعتراض الکترونیکی به اوراق مالیاتی

به منظور تسهیل فرآیند ثبت اعتراض به اوراق تشخیص مالیات (از جمله اوراق تشخیص مالیات ناشی از تولید اظهارنامه بر آوردی)/ مطالبه مالیات یا برگ اجرایی (مالیات مسکونی خالی، مالیات خودروهای گران قیمت و مالیات واحـدهـای مسکونی و باغ ویلاهای گران قیمت)/ اعلام نتیجه رسیدگی/ استرداد /آرای هیأتهای حل اختلاف مالیاتی حسـب مـورد، مؤدیان محترم مالیاتی می توانند ظرف مهلتهای مقرر قانونی، اعتراض خود را به صورت الکترونیکی از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی www.my.tax.gov.ir از منوی «داشبور مالیاتی» بخش «درخواستها» و گزینه «ثبت اعتراضات و شکایات»، ارسال نمایند.

پندار سیستم

پس از ثبت موفقیت آمیز درخواست اعتراضات/ شکایات، کد رهگیری توسط سامانه صادر و مؤدیان محترم از طریق کد مذکور می توانند درخواست ثبت شده را از طریق سامانه پیگیری نمایند.

بدیهی است اعتراض های ثبت شده از این طریق نیازی به ارائه دستی یا پستی اعتراض به واحدهای امور مالیاتی ذیربط را نخواهند داشت.

ضمناً در اعتراض به برگ تشخیص مالیات ناشی از تولید اظهارنامه بر آوردی، تسلیم اظهارنامه منطبق با مقررات در مهلت قانونی تسلیم اعتراض شرط رسیدگی به اعتراض می باشد.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.