نرم افزارحسابداری صدگان

طرح شناورسازی ساعت دستگاه‌های اجرایی چگونه است؟

0 698

حسابداراپ

بخشنامه طرح شناورسازی ساعات کاری

مدیران محترم دستگاه‌های اجرایی مستقر در شهر تهران

احتراماً، در آستانه سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۱، در اجرای مصوبه پنجمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان مورخ ۱۹/۶/۱۴۰۱ با عنایت به هماهنگی صورت گرفته با معاون اول محترم رئیس جمهور و سازمان امور اداری و استخدامی کشور با هدف مدیریت تقاضای سفرهای شهری، کاهش ترافیک سنگین در معابر اصلی شهر تهران، افزایش بهره وری، انعطاف کاری و کاهش حجم رفت و آمد کارکنان دولت و اثرات جانبی آن، کلیه دستگاه های اجرایی مستقر در شهر تهران مکلفند از ابتدای مهر ماه سال جاری به مدت یک ماه نسبت به اجرای طرح شناورسازی ساعت آغاز فعالیت خود از ساعت ۷ الی ۹ صبح به مدت دو ساعت اقدام نمایند.

بر این اساس هیچ گونه تغییری در میزان حضور کارمندان در طول روز مطابق با ضوابط و مقررات ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری (رعایت سقف ۴۴ ساعت در هفته) ایجاد نخواهد شد و کارمندان متناسب با ساعت ورود خویش در محل کار، ساعت پایان کار شناوری خواهند داشت.

توضیحات:

۱- طرح مذکور صرفاً در مهرماه سال جاری و به مدت یک ماه در شهر تهران اجراء می شود.

پندار سیستم

۲- ساعت شروع به کار بانک ها ۷ صبح تعیین می گردد. لذا حضور کارمندان بانک ها نیم ساعت زودتر (۶:۳۰ صبح) خواهد بود.

۳- ساعت شروع به کار شیفت صبح مدارس مقطع ابتدایی در شهر تهران ۸:۳۰ صبح و مدارس مقاطع متوسطه ۷:۳۰ صبح تعیین می‌گردد.

۴- ساعت شروع به کار شیفت صبح کارخانجات و کارگاه‌ها ۶:۰۰ صبح تعیین می‌شود و متناسب با آن سایر شیفت‌های کاری کارخانجات و کارگاه‌ها نیز اصلاح می‌گردد.

۵- مسئولیت اجرای موارد فوق برعهده بالاترین مقام دستگاه خواهد بود؛ لذا این مهم به گونه ای برنامه ریزی و مدیریت شود که از ابتدای آغاز به کار ادارات هیچ خدشه ای در نحوه پاسخگویی و ارائه خدمات به عموم مردم، خصوصاً توسط دستگاه‌های بهداشتی، درمانی، امدادی و خدماتی ایجاد نشود.

۶- در صورت بروز هر گونه مشکل یا ابهام در پیاده سازی طرح، دستگاه اجرایی می بایست برای تسهل در امر خدمت رسانی، هماهنگی لازم را با استانداری به عمل آورند.

محسن منصوری- استاندار تهران

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.