نرم افزارحسابداری صدگان

لغو تاپایان سال قانون مالیات مناطق آزاد

0 772

حسابداراپ

سعید محمد مشاور رئیس جمهور و دبیر عالی شورای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی منطقه آزاد انزلی اظهار داشت: قانون مالیاتی مناطق آزاد اشتباهی بود که در بودجه ۱۴۰۰ و در کمیسیون تلفیق مجلس اتفاق افتاد.

هنگامی که قولی به فعال اقتصادی داده می شود که طبق آن ۲۰ سال معاف از مالیات هستند نمی‌توان به دفعات این قانون را نقض کرد.

وی ادامه داد: این تعهد آسیب جدی به فعالان اقتصادی وارد میکند و کار غیرقانونی و غیرشرعی نیز بشمار میرود. ما نیز بطور جدی پیگیر این مسایل هستیم و تا پایان امسال این قانون را لغو خواهد شد.

پندار سیستم

دبیر عالی شورای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اضافه کرد: در توسعه زیرساخت‌های مناطق آزاد نیز متاسفانه اقدام اصولی انجام نشده است. در دنیا ابتدا زیرساخت‌ها آماده می‌شود سپس فعالان اقتصادی دعوت می‌شوند که در کشور ما متاسفانه فقط سیاست غلط زمین فروشی اعمال شده است.

مشاور رئیس جمهور گفت: راهکار این موضوع استفاده منابع برای سرمایه گذاری جهت توسعه زیرساخت هاست و اینکه بودجه‌های عمرانی برای توسعه‌ای زیرساخت ها لحاظ شود .

وی خاطر نشان ساخت: در حال حاضر هفت منطقه آزاد دیگر بر تعداد مناطق آزاد کشور اضافه شده و ما در مجموع ۱۵ منطقه آزاد خواهیم داشت که همه اینها مشکلات زیرساختی دارند و از محل تامین اعتبارات عمرانی در بودجه باید لحاظ شود و پیگیریم در بودجه ۱۴۰۰ این امر اتفاق بیفتد.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.