نرم افزارحسابداری صدگان

درخواست بازنشستگی غیرحضوری شد

5 14,717

حسابداراپ

سازمان تامین اجتماعی به منظور کاهش مراجعات غیرضروری، امکان ارائه درخواست بازنشستگی عادی را در سامانه اینترنتی خود فراهم کرده است.

به گزارش ایلنا، از بیست و یکم اردیبهشت ماه ۹۹، امکان ارائه درخواست بازنشستگی عادی در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir ایجاد شده و بیمه‌شدگان می‌توانند با ورود به سامانه با کد کاربری و رمز عبور مختص خودشان و از طریق گزینه درخواست بازنشستگی، نسبت به تکمیل اطلاعات و ارسال درخواست اقدام کنند.

پندار سیستم

چنانچه درخواست بازنشستگی خارج از وقت اداری یا ایام تعطیل توسط بیمه‌شده ارسال شود، ثبت درخواست در سیستم شعبه تامین اجتماعی، در اولین روز کاری بعدی صورت می‌گیرد. بیمه‌شدگان لازم است پس از ثبت درخواست بازنشستگی غیرحضوری تا اطلاع ثانوی به شعبه تامین اجتماعی مراجعه نکنند.

به محض اعلام سابقه از سوی واحد نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی، مراحل بعدی انجام فرایند بازنشستگی، به متقاضی اطلاع‌رسانی می‌شود.اخذ و کنترل اصل شناسنامه بیمه‌شده و امضای فرم درخواست بازنشستگی به منظور احراز هویت وی در اولین مراجعه الزامی است.

محل تبلیغ شما

5 نظرات
  1. رضائی می گوید

    با سلام، برنامه غیر کارشناسی و دارای ایرادهای زیادی است. بنددرموررخه ۹۹/۸/۸درخو بازنشستگی دادم ولی تا کنون موفق نشده ام بازنشست بشوم با۳۲ خدمت و۵۰ سال سن .

  2. رحیمی می گوید

    رحیمی هستم،
    چون یک هفته زودتر از پایان ۳۰ سال سابقه ام،درخواست بازنشستگی داده ام،سیستم بدون اینکه تذکری بدهد،درخواست مرا رد کرده و من بی اطلاع ۲ماه ونیم منتظرپاسخ ماندم ودر مراجعه حضوری علت رد درخواست را به من گفته اند و من با این نقص سیستم تا الان ۲ ماه حقوق را از دست داده ام.

  3. Mehrdad Sanandaji می گوید

    با سلام، من غیرحضوری درخواست بازنشستگی ارسال کردم، چگونه می توانم درخواست را لغو یا حذف نمایم؟

  4. آسیه می گوید

    با سلام، من غیرحضوری درخواست بازنشستگی ارسال کردم، چگونه می توانم درخواست را لغو یا حذف نمایم؟

  5. محمد رستمی می گوید

    با سلام ضمن تشکراز زحمات کلیه عوامل زحتمکش سازمان تامین اجتماعی درخواست بازنشستگی در سامانه بصورت غیر حضور ی مشاهده نمیشود از کدام گزینه ها باید اقدام نمایم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.