نرم افزارحسابداری صدگان

تمدید مهلت ثبت نام فعالین بخش درمان در سامانه پایانه فروشگاهی

0 944

حسابداراپ

مدیرکل دفتر تنظیم مقررات و برون سپاری سازمان امور مالیاتی از تمدید مهلت ثبت نام فعالین بخش درمان در نظام سامانه فروش و استفاده از پایانه فروش تا پایان مردادماه خبر داد.

پندار سیستم



به گزارش رسانه مالیاتی ایران، علی رستم پور خاطرنشان کرد: نظر به تقاضای برخی از صاحبان محترم مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی به منظور ثبت نام در نظام سامانه فروش و استفاده از پایانه فروش، مهلت ثبت نام تا تاریخ ۱۳۹۸/۵/۳۱ تمدید شد.
وی تاکید کرد: آن دسته از صاحبان مشاغل یاد شده که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند، برای ثبت درخواست تخصیص شماره شناسه پایانه فروش (کارتخوان) به درگاه عملیات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی الکترونیکی https://tax.gov.ir مراجعه و مبادرت به ثبت مشخصات پایانه فروش خود نموده و در اولین ماه پس از دریافت شناسه مذکور از طریق پیامک نسبت به بهره برداری از آن اقدام نمایند.
این مقام مسئول سازمان امور مالیاتی کشور تصریح کرد: مودیان محترم هنگام مراجعه به سامانه الکترونیکی مذکور وارد سامانه ثبت نام الکترونیک طرح جامع مالیاتی (کد اقتصادی) گردیده و در قسمت سایر خدمات با انتخاب گزینه «ثبت مشخصات صندوق فروش و حافظه مالیاتی» می‌توانند مشخصات پایانه فروشگاهی خود را ثبت نمایند.
رستم پور خاطرنشان کرد: مودیان محترم می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل و یا به منظور رفع ابهام با سامانه پاسخگویی سازمان امور مالیاتی کشور به شماره ۱۵۲۶ تماس حاصل نمایند.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.