نرم افزارحسابداری صدگان

تکلیف نمادهای بسته ی بانکی بزودی روشن می شود

0 742

حسابداراپ

معاون اجرایی سازمان بورس اعلام کرد : بر اساس دستورالعمل جدید اصلاح شده در نهایت نماد اغلب بانک‌ها با شرایط تحت احتیاط بازگشایی خواهد شد.

پندار سیستم


به گزارش فارس، سعید فلاح پور از راه‌اندازی سامانه مدیریت ریسک در بهمن ماه امسال خبر داد و گفت: راه‌اندازی این سامانه در چارچوب سامانه نامک اقدام بزرگی در بازار سرمایه خواهد بود و به توسعه بیشتر بازار خواهد انجامید.

راه‌اندازی سامانه مدیریت ریسک

وی بابیان اینکه تاکنون برای سفارش سهام از سوی مشتری به کارگزار هیچ محدودیتی وجود نداشت، گفت: با راه‌اندازی سامانه مدیریت ریسک، مجموع اعتبار و موجودی نقد معامله گر بررسی و به همان اندازه می‌تواند در بازار فعالیت نماید.

فلاح پور با بیان اینکه مدیریت ریسک اعتبار تخصیص یافته از سوی کارگزار به مشتری نیز در فاز بعدی اقدام‌های سازمان بورس بررسی خواهد شد، از تعیین تکلیف نمادهای متوقف بانکی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: در هیات مدیره سازمان بورس این موارد تعیین تکلیف شده و بر اساس  دستورالعمل‌های جدید اصلاح شده در نهایت نماد اغلب بانک‌ها با شرایط تحت احتیاط بازگشایی خواهد شد.

وی در عین حال گمانه زنی در مورد برخی تغییرات مدیریتی در سازمان بورس را نیز تایید کرد و  گفت: این جابجایی‌ها وجود دارد، اما هنوز جزییات آن مشخص نیست. لازم به ذکر است: سامانه‌ای که به روز رسانی حساب را انجام می‌دهد، سامانه مدیریت ریسک گفته می‌شود و در حال حاضر بر اساس سامانه نامک هر شخصی که می‌خواهد اختیار خرید را بفروشد، موظف است دارایی پایه داشته باشد.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.