نرم افزارحسابداری صدگان

پاداش نیم میلیون دلاری کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به یک افشاگر

0 651

حسابداراپ

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا اعلام کرد، یک افشاگر توانسته است پاداشی نیم میلیون دلاری را برای گزارش اطلاعاتی به‌دست آورد که آغاز تحقیقات SEC ، درباره‌ی یک سوء رفتار پنهان شده را، رقم زده است.

پندار سیستم


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران به نقل از SEC، این افشاگر از کارمندان شرکت بوده است و پس از مشاهده‌ی اقدامات نادرست، موقعیتی دشوار برای تشخیص نقض قوانین بورس و اوراق بهادار را گزارش کرده است. جیمز نورنبرگ رئیس اداره‌ی افشاگران SEC اذعان کرد، افشاگران داخلی سازمان‌ها در موقعیت منحصر به فردی برای تهیه و گزارش اطلاعاتی قرار دارند که به کمیسیون اجازه می‌دهد تا بهتر از حقوق سرمایه‌گذاران در بازار سرمایه حمایت کنند. وی همچنین افشاگران را برای فراهم آوردن اطلاعات و جلب توجه SEC به موارد ناقض قوانین کمیسیون، تشویق کرد.

پاداش اعلام شده، دومین پاداشی است که در هفته‌ی اخیر توسط کمیسیون اعلام شده است. تاکنون حدود ۱۵۴ میلیون دلار به ۴۴ افشاگر پرداخت شده است که با افشای اطلاعات دست اول و مفید خود به شکل داوطلبانه، به اقدامات اجرایی موفق کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا منجر گردیده است. طبق قانون، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از محرمانه بودن هویت افشاگران محافظت می‌کند و از افشای اطلاعاتی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم هویت آنان را آشکار می‌سازد، جلوگیری می‌کند.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.